Canpingplads med indendørs vandland.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Kloster

Hej.

Vi vil på camping i sommerferien (nok uge 31) Vi vil leje en hytte, men............. Der skal være indendørs vandland. Det er et must...

Kender I nogle steder, der  bare er helt perfekte til os med 3 drenge på 8, 13 og 14 år til sommer. Vi skal nok finde noget at se på omkring campingpladsen, men vandlandet skal være der...

Hvad kan I anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Fleur07

Vi var i blokhus via danland i sommers. Og det var super syntes vi.Men tjek deres steder ud. De har mange.

Anmeld

31. januar 2012

mn

Kloster skriver:

Hej.

Vi vil på camping i sommerferien (nok uge 31) Vi vil leje en hytte, men............. Der skal være indendørs vandland. Det er et must...

Kender I nogle steder, der  bare er helt perfekte til os med 3 drenge på 8, 13 og 14 år til sommer. Vi skal nok finde noget at se på omkring campingpladsen, men vandlandet skal være der...

Hvad kan I anbefale??

Så vil jeg godt anbefale de 4 steder der har gjort størt indtryk på mig af alle de gange jeg har været på camping/ferie i DK:

Jesperhus: de har pools indenfor, aktivitetrum, forskellige ting man kan deltage i indenfor, bowlinghal. Og hvis det er godt vejr er der også en fin legeplads udenfor, vandland udenfor og så ligger blomsterparken i gå afstand der fra, hvor der også er forlystelser og dyr.

Hvidbjerg strand camping: http://www.hvidbjerg.dk/da/

Derudover når du nu skriver I vil leje en hytte vælger jeg at skrive to feriecentre på også:

Lalandia.

Rønbjerg:  http://www.dayz.dk/Feriecenter/R%C3%B8nbjerg/R%C3%B8nbjerg.aspx

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

vigsø feriecenter

er super godt med med havet lige ved siden af - golf baner, mener der er noget mooncar noget, kæmpe vandland selvf. tæt på gokartbaner - hmm.. masser af muligheder i området

Anmeld

31. januar 2012

vitapigen

25. februar 2012

Fines mor

Bøsøre strand Camping ;-) Fyn..

Anmeld

25. februar 2012

dola

Kloster skriver:

Hej.

Hvad kan I anbefale??

Uhh jeg vil meget gerne anbefale seawest ovre i vest jylland, har været der 2 gange med min familie. Dehar vandland, men også bowling og man kan leje baner hvis man vil spille fx badminton. Jeg synes det var et super fedt sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.