What.. William et vuggestuebarn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Rødhætte

SÅ er det imorgen tøser.. Ved godt I allerede er mange der sender jers små pusser afsted hver morgen, men nu er det blevet Williams tur!! I morgen har jeg gået hjemme 1 år. Kan SLET ikke forstå hvor det år er blevet af.. Jeg må indrømme jeg ikke er helt tryg ved at andre mennesker nu skal "overtage" min plads.. Og så dobbelmoralsk jeg er, så arbejder jeg selv i en vuggestue

Synes der er så mange ting jeg nu skal vende mig til.. Kan de nu passe ham ordentligt? Hvad sker der nu med hans søvnrytme? Kan jeg nå alt det jeg skal om morgen?

Og ja selvfølgelig skal det heler nok gå - skal nok bare lige ind i rytmen

Ville ikke rigtig noget med indlægget - bare dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

AnneBJ

Rødhætte skriver:

SÅ er det imorgen tøser.. Ved godt I allerede er mange der sender jers små pusser afsted hver morgen, men nu er det blevet Williams tur!! I morgen har jeg gået hjemme 1 år. Kan SLET ikke forstå hvor det år er blevet af.. Jeg må indrømme jeg ikke er helt tryg ved at andre mennesker nu skal "overtage" min plads.. Og så dobbelmoralsk jeg er, så arbejder jeg selv i en vuggestue

Synes der er så mange ting jeg nu skal vende mig til.. Kan de nu passe ham ordentligt? Hvad sker der nu med hans søvnrytme? Kan jeg nå alt det jeg skal om morgen?

Og ja selvfølgelig skal det heler nok gå - skal nok bare lige ind i rytmen

Ville ikke rigtig noget med indlægget - bare dele

Håber både du og William får en dejlig dag imorgen! SElvom det er hårdt og mærkeligt, så vænner man sig til det... Heldigvis og desværre... 

Anmeld

31. januar 2012

Sofia

Ønsker jer en rigtig god start

Anmeld

31. januar 2012

Sofia

Ønsker jer en rigtig god start

Anmeld

31. januar 2012

piadas

Det skal nok gå alt sammen! Du kender jo selv til det i kraft af dit job, så selvfølgelig skal det nok gå godt!

Held og lykke!

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

Det er hårdt ingen tvivl om det, men ja heldigvis ved man at det nok skal gå Rigtig god fornøjelse

Anmeld

2. februar 2012

Rødhætte

Tak tøser.. Han var afsted en time alene i dag og han opdagede slet ikke jeg var væk.. Imorgen skal han prøve at sove der Det skal nok gå fint.. Og ja så kan man vel ligeså godt nyde et par timer for sig selv inden jobbet starter om 2 uger

Anmeld

2. februar 2012

Kit

Det lyder jo som en god start. God fornøjelse med resten af indkøringen.

Anmeld

2. februar 2012

Rødhætte

Kit skriver:

Det lyder jo som en god start. God fornøjelse med resten af indkøringen.

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.