Vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

poppe

Jeg har idag været ved JM, som konstaterede at min lille pige ligger med hovedet opad og numse nedad.

Jeg skal derfor på fødegangen på torsdag, hvor en læge og JM vil forsøge at vende hende uden på maven

Er der nogen af jer, som har erfaringer med dette?

Jeg er sku lidt forvirret/bekymret over det.. Der er 50/50% chance for at det lykkes og ellers er det en sædefødsel eller pks. Her er jeg ikke i tvivl om at jeg vælger pks.

Det kunne vi godt ha været foruden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Ka+Ma=Be

poppe skriver:

Jeg har idag været ved JM, som konstaterede at min lille pige ligger med hovedet opad og numse nedad.

Jeg skal derfor på fødegangen på torsdag, hvor en læge og JM vil forsøge at vende hende uden på maven

Er der nogen af jer, som har erfaringer med dette?

Jeg er sku lidt forvirret/bekymret over det.. Der er 50/50% chance for at det lykkes og ellers er det en sædefødsel eller pks. Her er jeg ikke i tvivl om at jeg vælger pks.

Det kunne vi godt ha været foruden....

Jeg er ked af at høre, at din lillepige ligger forkert Jeg ville bare lige sige, at du er velkommen til at skrive, hvis du har nogle spørgsmål, du ikke kan få svar på her inde

Jeg fik et vendingsforsøg i uge 37+6, det mislykkes desværre og jeg fik kejsersnit i uge 39+2

Al held og lykke  Jeg krydser fingre for, at hun bliver vendt og at du ikke skal tage den svære beslutning 

Anmeld

1. februar 2012

TaAsJu

Har desvære ingen erfaring, men ville ikke smutte uden og sige håber det lykkeds for jer

Anmeld

2. februar 2012

poppe

Status på vendingsforsøget - AV for heleved hvor gjorde det ondt...

Og så lykkes det desværre ikke at vende hende, bla. på grund af meget lidt fostervand og at numsen lå godt dybt i bækkenet.

Men lillepigen havde det godt under hele forløbet og vi er nu ved at indstille os på planlagt kejsersnit..

Anmeld

2. februar 2012

TaAsJu

poppe skriver:

Status på vendingsforsøget - AV for heleved hvor gjorde det ondt...

Og så lykkes det desværre ikke at vende hende, bla. på grund af meget lidt fostervand og at numsen lå godt dybt i bækkenet.

Men lillepigen havde det godt under hele forløbet og vi er nu ved at indstille os på planlagt kejsersnit..

ar du fået af vide hvornår det bliver så?

Kunne virkelig godt forstille mig det gjorde ondt.. avav men godt hun har det godt!

Anmeld

2. februar 2012

poppe

Ja vi gik hjem med en dato for hvornår vi skal være forældre Ret vildt..

Vi har besluttet at holde datoen fro os selv, sådan så der stadig er lidt spænding som ved normal fødsel..

Anmeld

3. februar 2012

TaAsJu

poppe skriver:

Ja vi gik hjem med en dato for hvornår vi skal være forældre Ret vildt..

Vi har besluttet at holde datoen fro os selv, sådan så der stadig er lidt spænding som ved normal fødsel..

Så slipper i også for alle ringer og skriver  Det kan jeg godt forstå tror jeg også jeg ville gøre hvis det var..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.