SØGER hummel jakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
576 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Chr-Hei

Som overskriften lyder søger jeg hummel jakker - forår/overgangsjakker til mine to drenge..

De skal bruge str 86 el 92
og 128 el 134..

Ligger du inde med en sej jakker hører jeg gerne fra dig..

(forbeholder mig selvfølgelig retten til ikke at købe hvis ikke jakken falder i min smag..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

sarahb

Jeg har købt her under udsalget til 250 kr. Så er de helt nye og reklamationsret osv. Du kan sikkert finde dem til billige penge online

Anmeld

31. januar 2012

Chr-Hei

sarahb skriver:

Jeg har købt her under udsalget til 250 kr. Så er de helt nye og reklamationsret osv. Du kan sikkert finde dem til billige penge online

Kan bare ikke finde dem nogen steder i de størrelser.. Vil også super gerne købe nye uanset om de er på udsalg eller ej men de kan ikke opdrives:/

Anmeld

31. januar 2012

sarahb

Chr-Hei skriver:

Kan bare ikke finde dem nogen steder i de størrelser.. Vil også super gerne købe nye uanset om de er på udsalg eller ej men de kan ikke opdrives:/

argh øv.
Skal nok huske dig hvis jeg støder ind i nogle

Anmeld

31. januar 2012

Chr-Hei

sarahb skriver:

argh øv.
Skal nok huske dig hvis jeg støder ind i nogle

Må du MEGET gerne.. Mange butikker har fået hummel idag men lige netop jakker, sko og t-shirt jeg efterspørger kommer først i midt febuar.. Må nok prøve væbne mig med tålmodighed .. (selvom det er svært.. hehe)

Anmeld

31. januar 2012

gonefishing

Chr-Hei skriver:

Som overskriften lyder søger jeg hummel jakker - forår/overgangsjakker til mine to drenge..

De skal bruge str 86 el 92
og 128 el 134..

Ligger du inde med en sej jakker hører jeg gerne fra dig..

(forbeholder mig selvfølgelig retten til ikke at købe hvis ikke jakken falder i min smag..)

Hejsa jeg søger også selv Hummel og har set at de har en del på babygalleri.dk

mvh Viktoria

Anmeld

31. januar 2012

Chr-Hei

Flodkilling skriver:

Hejsa jeg søger også selv Hummel og har set at de har en del på babygalleri.dk

mvh Viktoria

Årh tak for tippet.. Har prøvet både: trendsales, dba og gul og gratid + div online shops der fører hummel.. Men det vil jeg da lige prøve

Anmeld

31. januar 2012

gonefishing

Chr-Hei skriver:

Årh tak for tippet.. Har prøvet både: trendsales, dba og gul og gratid + div online shops der fører hummel.. Men det vil jeg da lige prøve

kender det godt ellers så kan jeg sige at smartguy/kids har også mange fine hummel ting på tilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.