Sutteflasker der ikke giver luft i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.945 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

TbCp

Mikkel er flaske barn. På sygehuset bruger vi deres sutteflasker og det fungerer fint.
Derhjemme har han 2 andre flasker

En Mam

Og en Nuk

Især Mam sutteflasken synes jeg giver ham luft i maven... og da Mikkels tarmsystem og mave i forvejen er lidt skrøbeligt, synes jeg det er helt vildt synd at han også skal døje med luft efter måltiderne...

Så hvilke sutteflasker kan jeg bruge i stedet for???

Oveni er Mikkel ikke super god til at få bøvset af, så gode råd til hvad jeg kan gøre modtages gerne!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Barbamama

Vi brugte faktisk altid MAM med ventil i bunden for dem fik Carla aldrig luft i maven af...

Anmeld

31. januar 2012

TbCp

Barbamama skriver:

Vi brugte faktisk altid MAM med ventil i bunden for dem fik Carla aldrig luft i maven af...

Dem brigte jeg også til Liva, men den fungerer slet ikke for Mikkel... kan det være noget med størrelsen på suttehovedet? Mener dog jeg købte dem der burde passe til nu...

Det er bare så synd for ham, for man kan se det gør rigtig ondt.

Anmeld

31. januar 2012

Mor til L&S

TbCp skriver:

Mikkel er flaske barn. På sygehuset bruger vi deres sutteflasker og det fungerer fint.

En Mam

Og en Nuk

Især Mam sutteflasken synes jeg giver ham luft i maven... og da Mikkels tarmsystem og mave i forvejen er lidt skrøbeligt, synes jeg det er helt vildt synd at han også skal døje med luft efter måltiderne...

Oveni er Mikkel ikke super god til at få bøvset af, så gode råd til hvad jeg kan gøre modtages gerne!!!

Vi brugte Philips AventPh sutteflasker til Liva da hun var lille.. Det var gode og vi købte den, da ekspedienten sagde GOD for den mht det  

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

TbCp skriver:

Dem brigte jeg også til Liva, men den fungerer slet ikke for Mikkel... kan det være noget med størrelsen på suttehovedet? Mener dog jeg købte dem der burde passe til nu...

Det er bare så synd for ham, for man kan se det gør rigtig ondt.

Nå nu fik du lige svar andetsteds. Men ja det kan jo godt være suttestørrelsen der måske er for stor. Og det ER bare så synd når de ligger der og krummer sig helt sammen

Anmeld

31. januar 2012

TbCp

Mor til Liva skriver:

Vi brugte Philips AventPh sutteflasker til Liva da hun var lille.. Det var gode og vi købte den, da ekspedienten sagde GOD for den mht det  

Det kunne være de skulle prøves...

Anmeld

31. januar 2012

L&V

TbCp skriver:

En Mam

Og en Nuk

har hørt om nogle flasker fra noget der hedder chicco har ikke selv prøvet men kun hørt godt om dem

Anmeld

31. januar 2012

TbCp

Månsson skriver:

har hørt om nogle flasker fra noget der hedder chicco har ikke selv prøvet men kun hørt godt om dem

det må jeg lige undersøge

Anmeld

31. januar 2012

L&V

TbCp skriver:

det må jeg lige undersøge

Håber for dig at de virker

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Vi brugte nuk

Men man kan købe nogle sutter med mindre hul i .. Måske det ville hjælpe ? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.