Hjæææælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Nea85

Jeg kender ikke lige dén model, men jeg kunne forestille mig, at den ikke ville være så god til f.eks. skov, grus, sand og sne..

Som andre også har skrevet, ville jeg kigge efter en brugt i god stand.

Det kan godt være, at det bliver dyrere end I havde regnet med, men heller det end at I køber den, I havde kigget på og er nødt til at købe en anden, hvis den alligevel ikke passer til jeres behov..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

carinabj

MillesMor111010 skriver:

Det ene dæk på barnevognen er punkteret  og vi står nu og vil egentlig gerne have en klapvogn i stedet (prinsessen kannæsten ikk ligge i barnevogn mere) men nu sidder jeg og kigger og falder over en fra kære børn, til kun 799 ,- (vi er studerende, så det er med at finde det billigste) men nu vil jeg hører om der er nogen der kender til den .. ?

Den hedder Luna
" Smart énhåndsbetjent foldevogn. Dobbelte forhjul. Opbevaringsrum ved styr med kopholder. God rygpolstring. Justérbar ryg og fodstøtte. 5-punktssele. Stor varekurv m/reflex. Kaleche. Aftagelig og justérbar frontbøjle.
Vægt: 9.8 kg"

Kender heller ikke lige denne model, men jeg har lige selv købt en Basson Milan klapvogn inde på babyhome.dk til 1600kr -ved godt det er dobbelt så dyrt, men af hvad jeg har fået fortalt, er det en rigtig god vogn til prisen (normalpris 2200-2400kr -alt afhængig af hvor man ser den) Der er stort liggemål (95cm), vendbart styr, punkterfrie dæk mm.

Håber du finder den rigtige vogn til jer

Anmeld

5. februar 2012

Pigent

MillesMor111010 skriver:

Det ene dæk på barnevognen er punkteret  og vi står nu og vil egentlig gerne have en klapvogn i stedet (prinsessen kannæsten ikk ligge i barnevogn mere) men nu sidder jeg og kigger og falder over en fra kære børn, til kun 799 ,- (vi er studerende, så det er med at finde det billigste) men nu vil jeg hører om der er nogen der kender til den .. ?

Den hedder Luna
" Smart énhåndsbetjent foldevogn. Dobbelte forhjul. Opbevaringsrum ved styr med kopholder. God rygpolstring. Justérbar ryg og fodstøtte. 5-punktssele. Stor varekurv m/reflex. Kaleche. Aftagelig og justérbar frontbøjle.
Vægt: 9.8 kg"

Jeg ved ikke om du har fundet en klapvogn, men har fundet nogen på hjemmeside som ikke er shopper og de ser ud til at være nogle gode vogne. Ellers vil jeg kigge på dba 

http://www.babywalz.dk/trehjulet-klapvogn-sort-bla-135857.html

http://www.babywalz.dk/p-til-aktive-foraeldre-der-saetter-stor-pris-pa-bevaegelighed-og-fleksibilitet-ideel-til-naturomgiv-3-rad-sportwagen-169353.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.