søger pigetøj i 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.169 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

mizz-lillemor06

Hey Tøser.

min lille guldklump har godt fast på så inden længe kommer jeg til at mangle bukser og bluser i 80.

da pengene er meget små i øjeblikket håber jeg der er nogen der ligger inde med noget rigtig fint tøj til en rigtig lille prinsesse til billig penge, så er jeg meget interesseret.

vil meget gerne se billeder af hva i har.

Mvh Stella mor til Clara på 6 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Lunae

Jeg har en del til salg jeg ved ikke helt hvad prisklasser du er i, men jeg har både billigt og lidt dyrere tøj

Anmeld

31. januar 2012

mizz-lillemor06

Lunae skriver:

Jeg har en del til salg jeg ved ikke helt hvad prisklasser du er i, men jeg har både billigt og lidt dyrere tøj

det skal bare være super fint. så kommer prisen efter det som jeg kan lide.

Anmeld

31. januar 2012

Brams

mizz-lillemor06 skriver:

Hey Tøser.

min lille guldklump har godt fast på så inden længe kommer jeg til at mangle bukser og bluser i 80.

da pengene er meget små i øjeblikket håber jeg der er nogen der ligger inde med noget rigtig fint tøj til en rigtig lille prinsesse til billig penge, så er jeg meget interesseret.

vil meget gerne se billeder af hva i har.

Mvh Stella mor til Clara på 6 måneder

Hejsa

Jeg har en masse bukser og bluser som alt sammen er meget fint og som man ikke kan se har været brugt. Jeg har lige sendt en mail afsted til en anden, som skal se på det, men hvis du er interesseret kan jeg sende en mail når hun har valgt det hun vil købe?

Trine

Anmeld

31. januar 2012

mizz-lillemor06

Brams skriver:

Hejsa

Jeg har en masse bukser og bluser som alt sammen er meget fint og som man ikke kan se har været brugt. Jeg har lige sendt en mail afsted til en anden, som skal se på det, men hvis du er interesseret kan jeg sende en mail når hun har valgt det hun vil købe?

Trine

meget gerne

Anmeld

31. januar 2012

Brams

mizz-lillemor06 skriver:

meget gerne

Super, skriver så snart jeg får svar tilbage fra hende, har dog ikke aftalt en særlig dag, så der kan måske godt gå 1 uge eller 2.

Anmeld

31. januar 2012

mizz-lillemor06

Brams skriver:

Super, skriver så snart jeg får svar tilbage fra hende, har dog ikke aftalt en særlig dag, så der kan måske godt gå 1 uge eller 2.

okay  bare iorden.

Anmeld

31. januar 2012

bonnie81

jeg har lidt til salg i str 80

Anmeld

31. januar 2012

Lunae

mizz-lillemor06 skriver:

det skal bare være super fint. så kommer prisen efter det som jeg kan lide.

Du kan tjekke min profil. Der ligger lidt. Ellers kan du sende mig en pb med dit mobil nr og så kan jeg sende dig billeder

Anmeld

1. februar 2012

Betina&nicoline

Hej

Jeg har lidt blandet. 

Spørg endelig hvis der er noget som kunne være interessant

Alt er pænt og brugt lidt, da min datter hurtig voksede ud af str. 80. Hun voksede lige 3 små på en mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.