Mængde mme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Anja

Jeg overvejer at stoppe amningen og gå over til mme.

Mit spørgsmål er til jer, der giver mme. Hvor meget drikker de små ad gangen ? Og hvor mange ml får de i alt på døgnet ? (er det 1/6 af deres vægt selv når de nærmer sig ½ år ?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Plysbjørnen

Hejsa Anja.

Ja de skal have en 1/6 af deres vægt om dagen fordelt på 5-6 måltider...

Benjamin spiser ca 270 ml 5 gange om dagen...

Anmeld

16. marts 2009

Anja

Trold skriver:

Hejsa Anja.

Ja de skal have en 1/6 af deres vægt om dagen fordelt på 5-6 måltider...

Benjamin spiser ca 270 ml 5 gange om dagen...

Havde slet ikke troet, at de drak så meget på een gang !

Jeg husker det som om Elias drak 180 - 220 ml som natflaske da han var 7-10 mdr

Esther har fået flaske to gange. Den ene gang var i nat, da drak hun 160 ml og sov så videre i 4 timer. Hun har også fået her ved middagstid oven på et skemåltid og da drak hun 100 ml. Jeg har så også ammet hende i morges da hun vågnede.

Jeg kan slet ikke beslutte mig for om jeg skal skifte til flaske, synes det er en vildt svær beslutning. Heldigvis har jeg nu fået tilskuds recept til Profylac, så det kun koster 80 kr pr dåse.

Anmeld

16. marts 2009

malou

victor drikker 200 ml 5-6 gange i døgnet... er skiftet til nan 2 for 1 uge siden...

knus malou

Anmeld

20. marts 2009

bimse79

De skal ha det de kan spise. Adam har aldrig spist 1/6 af sin vægt og han har været på flasken siden han var 3 mdr.. Kig om dit barn trives, udvikler sig og er tilpas og tager på... så lad ml være ml - Det stresser bare

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Nu får hun en blanding af amning og flaske. Og ja, jeg har ingen ide om hvor meget hun får på et døgn. Hun får til hun er mæt. Selvom hun ikke har fået skemad eller amning inden spiser hun max 160 ml af flasken, så hun er nok bare småtspisende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.