Vandet gik i fredags (d.27/1) ca. Kl.14.... Ca kl.15:30 ankom vi på Herning sygehus, jeg havde ingen veer, så de kørte en strimmel, for at tjekke hvordan han havde det inde i mig.. Alt var fint 
Så kl.17:15 fik jeg en veestimulerende pille, og så sku jeg tage en igen kl.21:15, hvis ikk mine veer var startet.. Så vi tog hjem...
Ca. Kl. 00:00 fik jeg veer, vi stod op og kontaktede fødegangen, og kørte derind.. Vi var der ca. Kl.02:15.... Jeg var kun åbnet 1 cm, så jeg gik under bruseren, for at det gerne skulle lindre mine smerter, men efter 10 min der, kun jeg ikk stå der mere,så jeg lagde mig ind på fødesengen...
Jordemoderen tjekkede efter lidt tid, hvor meget jeg nu havde åbnet mig, ca.3-4cm... Så jeg fik at vide at somregel for en førstegangsfødende ville det nu tage ca. 8 timer at åbne mig til de 10cm, puha, det ville sige at klokken ville blive middag inden jeg måtte begynde at presse...(dvs. At klokken nu var ca.04:00)
Men pludselig var jeg 9cm åben, og hun kunne nu mærke hovedet derinde.. SKØNT!
Hun gav mig nu lov at presse, da hun mente mine veer var gode og at jeg virkede til at have mange kræfter...
Kl.8:15 fik jeg vores søn op på maven.... HELT FANTASTISK...
Han vejde 3010g. Og målte 50 cm....
Han havde været en smugle stresset, så der blev lavet en del glükosebelastninger, det første døgn, da det var for lavt.. Det steg pænt... Han havde også slugt fostervand, så det bøvlede han også med at der ville ud, de første 2 døgn...
Vi kom hjem igår, d.30/1 og alt går godt, han spiser og sover godt, og registrer nemt når vi snakker til ham, og hvor vi er....
Er en super stolt mor.... <3