Kalder Aalborg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

AnnaMetteogJulie

Hejsa med jer I skønne kvinder

Skal vi ikke lige få styr på den fælles fødselsdag for alle vores skønne unger? Som sagt kan vi sagtens være her den 28, men hvis der er andre som brænder for at holde det, er vi selvfølgelig med på det!

Som jeg ser det skal vi have:

Kagemand
Kakao
Boller
Rugbrød
Pålæg
Agurk/peber
Andre drikkevarer

Jeg skal nok sørge for kakao og andre drikkevarer og kagemanden deler vi vel udgiften om? Det andet må I gerne "slås" om Ved at Heidi kender til en god kagemand fra Svenstrup, så tager du den med Heidi?

Julie og jeg glæder os som sædvanlig helt vildt meget til at se jer alle!

Knus Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Heidimed lea

hej håber du havde en god ferie selvom solen ikke var den bedste.

jamen jeg tager kage med. kl. 10 ik
Heidi

Anmeld

16. marts 2009

Tina2

Jeg tager leverpostej og agurk med:-)

Glæder os helt vildt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knus Tina

Anmeld

18. marts 2009

HelleBelle

Jeg bager gerne boller :0) og ja det bliver dejligt og sjovt at ses igen, det er læææænge siden!

Anmeld

19. marts 2009

Annette

Vi kommer desværre ikke d. 28 marts..
Min mor vil gerne ha Oliver ud i den weekend for det er den sidste weekend han er her inden de tager 4-6 uger til Kina..

Jeg håber knageme at de kan hjælpe min mor dernede og vi krydser fingerne meget stramt..

Så derfor må jeg aflyse :-(

Men jeg håber I får en rigtig dejlig dag, med masser af hygge sammen med hinanden og ungerne :-)

Knus Annette og Oliver

Anmeld

19. marts 2009

HelleBelle

Hej Annette.
Kryder VILDT for at de kan hjælpe din mor!!!!!!!
Vidste ikke hun skulle afsted, men er glad på jeres vegne!!
Du kan jo godt komme uden barn, så kan du låne Malte når han skal tørres eller ikke gider spise noget .
Helle.

Anmeld

19. marts 2009

Tina2

Hej Annette, anede ikke din mor skulle til Kina, men X'er virkelig for at de kan gøre noget for hende!!! Er det slemt med hende? Hvor var det nu kræften sad?

Thomas' faster har i lungen, så hun er nu igang med stråler, efter at kemoen ikke hjalp:-( De snakker også om Kina.......

Kommer du ikke bare uden Oliver så? Vil sgu gerne snart se dig!!!!! Er da mindst 100 år siden!

Kram til dig!!!

Tina

Anmeld

23. marts 2009

Annette

Hej Tina.

Jeg vil ikke sige det er slemt for hende, hun har ikke kvalme og hun har ikke tabt håret, så det er da en god ting.

Men hun bliver hurtigt træt.

Hendes kræft sidder også i lungen med metastaser til lymferne i brystet og i knæet.

De har sagt til min mor at de stadig vil give hende kemo, for de har 3 andre kure hun kan prøve inden de opgiver, men som hun siger hun vil ikke vente til hun har prøvet de 3 andre, for hvordan har hun det så og kan hun så tage afsted eller er hun for afkræftet....

Jeg har svaret dig på om jeg kommer uden Oliver så det behøver je gikke gøre herinde men ja det er længe siden og jeg savner knageme også en go knevre dag ..

Tak for Xérne, dem får vi helt sikkert brug for :-)

Knus Annette

Anmeld

25. marts 2009

Avi

hejsa vi tager rugbrød med....glæder os også helt vildt

Anmeld

25. marts 2009

Annette

HelleBelle skriver:

Hej Annette.
Kryder VILDT for at de kan hjælpe din mor!!!!!!!
Vidste ikke hun skulle afsted, men er glad på jeres vegne!!
Du kan jo godt komme uden barn, så kan du låne Malte når han skal tørres eller ikke gider spise noget .
Helle.

Helle, Tak men nej tak..

Kan da slet ikke tørre en andens barn i rumpetten

Nej det må blive en anden dag hvor Oliver også er med, så kan du låne ham samtidig med Malte, haha

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.