Så begynder hverdagen helt for alvor i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Lilje82

For nu skal mor ikke længere gå hjemme, jeg er nu ikke arbejdsløs uden arbejde, men arbejdsløs med arbejde  Det betyder at jeg er i feb. skal i erhvervspraktik i 4 uger kard. Lab på Haderslev Sygehus og glæder mig helt sindsygt, da det er helt og adeles selvvalgt, skulle nemlig først sendes ud i aktivering i uge 23 ellers. Jeg holder ferie i hedle Marts måned, da Noah jo som sagt skal starte i ny dagpleje  Det er med blandede følelser, da det åbenbart ser ud til at det her på falderebet alligevel lykkedes den gamle at forsætte, men vi tør ikke længere læbe chancen for at det lykkedes, så det ikke lukker om nogle måneder, så vi har valgt det kommunale nu. Men det er godt nok med blandede følelser, vi var oppe at besøge den nye dagplejemor i går, og jeg kommer bare aldrig til at blive lige så glad for det sted, som der hvor han er nu  Men har vlagt at gp ind i det med åbent sendt og lade som om, han IKKE har været andre steder. Og til april starter jeg så i job med løntilskud på samme afd. som jeg skal i praktik, og det er 6 måneder, hvis ikke jeg er heldig at finde et job imellemtiden.

Men nåe alt i alt så er jeg da en lille smule spændt på at få en hverdag op at køre med både job, barn og husligepilgter og nåe ja....... JOBSØGNING  Men well GLÆDER mig sindsygt til at komme ud blandt "rigtige" mennekser igen, har gået hjemme i 2 år nu.... SUK!!!!

Rigtig god dag til alle søde damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

DK

cool! Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at komme ud! Hvor er det dejligt at du kan få en god og meningsfuld praktik!

Mon ikke du med tiden bliver ligeså glad for den nye dp? Man er jo vanemenneske og kan bedst lide det man kender. Men hun er sikkert også rigtig sød den nye!

God indkøring!

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

DK skriver:

cool! Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at komme ud! Hvor er det dejligt at du kan få en god og meningsfuld praktik!

Mon ikke du med tiden bliver ligeså glad for den nye dp? Man er jo vanemenneske og kan bedst lide det man kender. Men hun er sikkert også rigtig sød den nye!

God indkøring!

Ja, det er bare så skønt Glæder mig bare så meget. Jooo, vi skal vel nok blive glade for det, men ville nu alligevel ønske vi IKKE skulle igennem dette, jeg ved det med garanti blir hårdt, da han er så glad for hende vi har nu.  Men det skal nok gå, for det skal det jo

Anmeld

31. januar 2012

piadas

Jeg kan godt forstå, du gør dig en masse tanker omkring den nye dp-mor, mon ikke det nok skal blive godt trods alt?! Men det er godt nok en træls situation sådan at blive smidt rundt...

Ellers er det da dejligt med praktikpladsen! Jeg håber, det bliver rigtig godt, men det lyder det jo på dig, at det næsten ikke kan blive andet, sådan som du glæder dig!

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

piadas skriver:

Jeg kan godt forstå, du gør dig en masse tanker omkring den nye dp-mor, mon ikke det nok skal blive godt trods alt?! Men det er godt nok en træls situation sådan at blive smidt rundt...

Ellers er det da dejligt med praktikpladsen! Jeg håber, det bliver rigtig godt, men det lyder det jo på dig, at det næsten ikke kan blive andet, sådan som du glæder dig!

Jeg har været på sygehuset i Aabenraa 1 år før jeg blev gravid, og dte var jeg bare så glad for, så glæder mig til lidt af det samme arbejde igen, men har lidt af et rygte at skulle leve op til som "jobtræner" - Da den ledende lægesekretær kender mig fra tideligere, da hun også har afd. i Aabenraa, så hun har præsenteret mig som et kup, og at jeg er rigtig dygtig, så håber jeg kan leve op til deres forventninger.

Ja, nu skal vi bare have flytningen overstået, de er meget ude i den nye dp, hvilket glæder mig, da vi ønsker at lære Noah det er bedst at lege ude fremfor computerspil osv. Vi bruger selv meget tid ude sammen med ham, når det er muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.