Lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Masig

Jeg var til NF scanning igår og synes godt nok hun trykkede rimelig hårdt, blev faktisk lidt øm i maven af det, og har haft ondt i løbet af natten også, er ser så nu her at jeg har pletblødt lidt...

Tror I det er noget jeg skal være nervøs for?? Andre der har oplevet det efter NF scanning? Bliver jo helt bekymret for om hun har skadet baby....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

JH12

Det har jeg ikke prøvet..

Men kan da udemærket godt forstå du er bekymret, det ville jeg også være.. Jeg synes du skulle prøve at kontakte din læge, og fortælle h*n om det..

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

Masig skriver:

Jeg var til NF scanning igår og synes godt nok hun trykkede rimelig hårdt, blev faktisk lidt øm i maven af det, og har haft ondt i løbet af natten også, er ser så nu her at jeg har pletblødt lidt...

Tror I det er noget jeg skal være nervøs for?? Andre der har oplevet det efter NF scanning? Bliver jo helt bekymret for om hun har skadet baby....

nej jeg oplevet ikke det med blet blødning.. men havde også ondt samme aften... men så længe du kun har plet blødt, behøver du ikke være nervøs.

Anmeld

31. januar 2012

L&V

Masig skriver:

Syntes også de trykker rigtig hårdt men der er jo også "langt" ind  Men nej har heller ikke prøvet det med plet blødning så syntes da lige du ska ringe til din læge, det kan jo forværres hvis mån går og er nervøs

Anmeld

31. januar 2012

Masig

OK prøver lige at kontakte lægen og se hvad han siger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.