I form med Wii Fit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

MaleneGærup

Jeg er den lykkelige ejer af en wii fit og er nød til at dele mine erfaringer med andre.
Det startede med at jeg prøvede den hos en veninde og synes at det var en rigtig god opfindelse, så det endte også med at min kæreste og jeg købte en.

Nu har jeg så købt wii fit, som alle har snakket om. Jeg er bare så glad for den.
Det er en rigtig god og sjov måde at få motion på, og man behøver ikke engang forlade huset. Normalvis har jeg ikke så meget rygrad til at tage mig sammen til fx at løbe en tur, men med wii fit er det bare noget helt andet.
Min kæreste bruger den også, så vi konkurrere jo også lidt inbyrdes om at være bedst.

Min bmi ligger hvor den skal, men vil da gerne tabe nogle få kg, men det vigtigste for mig er at være i god form- specielt nu hvor jeg håber snart at skulle blive gravid og kunne klare en fødsel på bedste måde ( Har hørt at hvis man har god kondi, har man også mere overskud?)

kh Malene

PS Hørte et sted at fedmen i usa var faldet med 5% efter Wii.....det er da tankevækkende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Pia.

Super fedt... - da vi ville købe en var de udsolgt alle steder men jeg regner med at købe en her d. 1 .... må bare eje sådan en.... og endnu mere nu hvor jeg høre om den fra dig... er det ikke omkring 800-900 det står til nu ?

Vi legede med sådan en i weekenden da vi var til fødselsdag og alle kunne være med - selv vores mindste som lige er blevet 3 i feb. han dunkede til bolde og skulle holde balancen på en isflage og fange fisk m.m - det er super sjovt... der blev grinet en del da vi skulle hulla hoppe *GGGGG*

Knus Pia.

Anmeld

16. marts 2009

SaNiNa

syntes osse wii fit er vild fedt... bruger det desværre ikke så meget da det gør alt for ondt men lige så snart jeg har født så skal der spilles og trænes igen...

Anmeld

16. marts 2009

LotteN

vi har også en wii - men den står nu bare og står... vi får den slet ikke brugt. stort fejlkøb.
og vi har ikke råd til at købe wii fit, for så tror jeg også vi ville få den brugt!

Anmeld

16. marts 2009

SaNiNa

kan varmt anbefale f"amily ski and board" det er super sjovt...

Anmeld

16. marts 2009

Heidi.

PiaR skriver:

Super fedt... - da vi ville købe en var de udsolgt alle steder men jeg regner med at købe en her d. 1 .... må bare eje sådan en.... og endnu mere nu hvor jeg høre om den fra dig... er det ikke omkring 800-900 det står til nu ?

Vi legede med sådan en i weekenden da vi var til fødselsdag og alle kunne være med - selv vores mindste som lige er blevet 3 i feb. han dunkede til bolde og skulle holde balancen på en isflage og fange fisk m.m - det er super sjovt... der blev grinet en del da vi skulle hulla hoppe *GGGGG*

Knus Pia.

Hej Pia..

Selve Wii maskinen ligger på ca 2000. Og Wii fit ligger på ca. 1000

Knus

Anmeld

16. marts 2009

Balderson

PiaR skriver:

Knus Pia.

Mener den er på tilbud i Føtex i denne uge til 700-800 kr...

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Hej Pia..

Selve Wii maskinen ligger på ca 2000. Og Wii fit ligger på ca. 1000

Knus

Vi har wii'en, den fik de store i julegave så det er kun fit'en vi mangler

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Balderson skriver:

Mener den er på tilbud i Føtex i denne uge til 700-800 kr...

okay tak for tippet... KNUS

Anmeld

16. marts 2009

Doktor Doolittle

Ville den også være en interessant gave til en dreng på 7??? Vi har Wii´en i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.