Baby spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

EnGodMor

O M G hvor gør det NILLER NALLER når bebseb vælger og sparke ud mod ens ribben  griner, jeg kan mærke jeg lever lige nu  hehehehe.

Andre som skal føde til Maj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Mor til Ella

engodmor skriver:

O M G hvor gør det NILLER NALLER når bebseb vælger og sparke ud mod ens ribben  griner, jeg kan mærke jeg lever lige nu  hehehehe.

Hehe tro mig det bliver meget mere voldsomt

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at mine ribben er skubbet hvertfald 10 cm længre op

Men det er jo dejligt at mærke liv

Anmeld

31. januar 2012

EnGodMor

Lollo1987 skriver:

Hehe tro mig det bliver meget mere voldsomt

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at mine ribben er skubbet hvertfald 10 cm længre op

Men det er jo dejligt at mærke liv

griner...Stakkels dine ribben hehe...

I min første graviditet var jeg så heldig, at jeg aldrig mærkede spark på ribbenene det var heldigvis kun under dem og ned mod skridtet

Anmeld

31. januar 2012

JH12

engodmor skriver:

Jeg skal føde i Maj

Og her er der også en meget aktiv i baby, og der er konstant tryk på mine ribben..

Anmeld

31. januar 2012

Guldimaven

Jeg skal også føde til maj, men har slet ikke oplevet ham sparke helt deroppe endnu!!  troede først det var sidst i graviditeten det kunne blive et problem! 

Anmeld

31. januar 2012

Mor til Majbørn

engodmor skriver:

sat til 8.maj - og bebsen HAR fundet mine ribben... vaagner om natten ved at den bette purk lige saetter et ninjaspark i siden af mig...

Anmeld

31. januar 2012

JH12

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

sat til 8.maj - og bebsen HAR fundet mine ribben... vaagner om natten ved at den bette purk lige saetter et ninjaspark i siden af mig...

Her er terminen også 8 maj, og bettepigen har helt sikkert også fundet vejen frem til mine ribben.. det er desværre nogle uger siden.. øvv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.