ventetøj/gravitetstøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Nattøs

Hej 

Hvornår købte/køber i gravitets tøj???

skal selv ud og købe i morgen, mangler virkelig flere bukser og bluser og jeg vil se godt ud i. er 15 uger henne 16 på torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

quity

Hvilken str er du? Hvis jeg må være fræk og spørge... Jeg har nemlig noget til salg det meste i str medium

Anmeld

31. januar 2012

FruHolm <3

Nattøs skriver:

Hej 

skal selv ud og købe i morgen, mangler virkelig flere bukser og bluser og jeg vil se godt ud i. er 15 uger henne 16 på torsdag.

puha var knap 13 uger henne da jeg skulle i større tøj og købte ventetøj var heldig jeg kunne gå i kjoler de første 5 måneder

Anmeld

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang i i uge 15, hvor jeg kun ku passe ventebukser.

Denne gang hoppede jeg også i bukserne fra uge 15, dog kun på mit arbejde. Ka nemilig stadig sagtens passe de fleste af mine normale bukser, så den har jeg på når jeg har fri. Syntes de er pæner... ( er i uge 18 nu )

Trøjer købte jeg bare et nr større. Vh Stine

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

quity skriver:

Hvilken str er du? Hvis jeg må være fræk og spørge... Jeg har nemlig noget til salg det meste i str medium

hehe jeg er stor i størrelse

Anmeld

31. januar 2012

AndreasMor84

Nattøs skriver:

Hej 

Jeg brugte mest leggins, tunikaer osv. under graviditeten. Jeg købte stort set først ventetøj til de sidste par uger, da det andet blev for småt

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

AndreasMor84 skriver:

Jeg brugte mest leggins, tunikaer osv. under graviditeten. Jeg købte stort set først ventetøj til de sidste par uger, da det andet blev for småt

jeg skal bare have store varme bukser som IKKE strammer på maven og flotter bluser som fremhæver maven

Anmeld

31. januar 2012

AndreasMor84

Nattøs skriver:

jeg skal bare have store varme bukser som IKKE strammer på maven og flotter bluser som fremhæver maven

Jeg synes faktisk det var nemt at fremhæve maven hvis man fx bruger et bælte under brystet ved tunikaer, strikkjoler osv.

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

AndreasMor84 skriver:

Jeg synes faktisk det var nemt at fremhæve maven hvis man fx bruger et bælte under brystet ved tunikaer, strikkjoler osv.

jeg vil gerne at man kan se den gravide mave og ikke bare at jeg er blevet tyk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.