ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Nattøs

Ja  

Hvornår købte/køber i gravitet tøj

Jeg skal selv ud og købe i morgen, kan godt passe mit tøj.. MEN... det er altså træls at rende rundt i de samme 4 par bukser hele tiden hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MissBee

Nattøs skriver:

Ja  

Hvornår købte/køber i gravitet tøj

Jeg skal selv ud og købe i morgen, kan godt passe mit tøj.. MEN... det er altså træls at rende rundt i de samme 4 par bukser hele tiden hehe

H&M primært, det er billigt og jeg køber kun bukser i mama udgave toppe osv kan klares med større str. end normalt og med stræk i...

Topshop i london har pænt mama tøj og på asos/nelly har de også en del fint...

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

MissBee skriver:

H&M primært, det er billigt og jeg køber kun bukser i mama udgave toppe osv kan klares med større str. end normalt og med stræk i...

Topshop i london har pænt mama tøj og på asos/nelly har de også en del fint...

jeg er bange for at h og m, ikke har min størrelse

Anmeld

31. januar 2012

MissBee

Nattøs skriver:

jeg er bange for at h og m, ikke har min størrelse

Har du prøvet leggins og rulle kanten helt ned så de ikkestammer på maven?

Eller købe for store bukser med stærk i?

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

MissBee skriver:

Har du prøvet leggins og rulle kanten helt ned så de ikkestammer på maven?

Eller købe for store bukser med stærk i?

ja har prøvet leggins på den måde og lige nu sidder jeg i løbe bukser på samme måde.. men det er som om det presser på blæren eller sådan noget.. kan godt holde det ud. men vil også gerne have varme bukser som også varmer maven når jeg går tur..

Anmeld

1. februar 2012

MissBee

Nattøs skriver:

ja har prøvet leggins på den måde og lige nu sidder jeg i løbe bukser på samme måde.. men det er som om det presser på blæren eller sådan noget.. kan godt holde det ud. men vil også gerne have varme bukser som også varmer maven når jeg går tur..

Jeg har øbt den her elastik bælte ting fra carriwel der støtter og varer maven den bruger eg når jeg har mine ikke gravilitets leggins på og hvis jeg har min hyggebukser på herhjemme.

Min kæreste har købt et par træningsbukser af mærket better bodies som er alt for store men pga den lave talje og at de ikke strammer nogen steder er det gudebukserne!!! tilbud i loaded til 250,- da det er gammel model

Anmeld

1. februar 2012

Nattøs

MissBee skriver:

Jeg har øbt den her elastik bælte ting fra carriwel der støtter og varer maven den bruger eg når jeg har mine ikke gravilitets leggins på og hvis jeg har min hyggebukser på herhjemme.

Min kæreste har købt et par træningsbukser af mærket better bodies som er alt for store men pga den lave talje og at de ikke strammer nogen steder er det gudebukserne!!! tilbud i loaded til 250,- da det er gammel model

jeg fik købt mig 2 par bukser i h og m rigtigt afslapnings bukser. kunne desværre ikke passe deres cowboybukser men håber at jeg kan finde nogen i en anden h og m som jeg kan passe 

Anmeld

1. februar 2012

MissBee

Nattøs skriver:

jeg fik købt mig 2 par bukser i h og m rigtigt afslapnings bukser. kunne desværre ikke passe deres cowboybukser men håber at jeg kan finde nogen i en anden h og m som jeg kan passe 

åhh det var da godt!!!

Ventetøj kan være så dyrt så det er dejligt når man finder noget der ikke koster det helt vilde 

Har du kigget på h&m hjemmeside der har de også en del mama tøj

Anmeld

1. februar 2012

Nattøs

MissBee skriver:

åhh det var da godt!!!

Ventetøj kan være så dyrt så det er dejligt når man finder noget der ikke koster det helt vilde 

Har du kigget på h&m hjemmeside der har de også en del mama tøj

nej har ikke kigget på deres hjemmside, måske jeg lige skulle kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.