Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen.
Vi søger et vægpuslebord fra Bilka. Håber at i kan hjælpe os.
Vi bor på Sjælland (Haslev), så det skal helst være i nærheden af det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tbb skriver: Hej allesammen. Vi søger et vægpuslebord fra Bilka. Håber at i kan hjælpe os. Vi bor på Sjælland (Haslev), så det skal helst være i nærheden af det.
En skam i ikke lige bor i midtjylland, min søster har et væghængt fra IKEA til salg for 250 kr..
Hej Kvist.
- Tak for din besked. Men det skulle desværre også være sådan et som der er vist på billedet.
Hej jeg er et som det på billedet. Det har aldrig været brugt, da det ikke kunne være på badeværelset alligevel (manglede 1 cm i breden)
Jeg bor i nordjylland, men kender af og til nogle der skal til sjælland. Har det interesse?
janelauritzen skriver: Hej jeg er et som det på billedet. Det har aldrig været brugt, da det ikke kunne være på badeværelset alligevel (manglede 1 cm i breden) Jeg bor i nordjylland, men kender af og til nogle der skal til sjælland. Har det interesse?
Ja det vil jeg. Send mig en mail på janelauritzen@hotmail.com. Får olle tjekket herinde så ofte.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128