Puha det er ikke sjovt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Pixi-pigen

Maja_4000 skriver:

Vi ventede .. Jeg kunne ikke bære tanken om at hun måske følte , at vi svigtede hende 

Caroline var omkring 10 måneder da vi gik over til vand om natten .. 1½ måned efter holdt hun helt op med at vågne .. Hvis hun vågner nu , får hun en tår vand og sover så igen ..

Åh nej...det er præcis den følelse jeg har det er bare så svært at vide hvad der er mest rigtigt! SP sagde med det samme at du skulle stoppe natamningen...men jeg tvivlede...nu prøver vi, og håber på at det hurtigt bliver en (god) rutine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Svenne

Pixi-pigen skriver:

Det lyder bestemt som en god ide med faderen. Når jeg tager ham op, så søger han mit bryst med det samme.... For at det går lige så godt for os, som det gik for jer..og hvor er det alt for sødt, at din mand og søn endte med at putte sammen

Det håber jeg også for jer, at det gør!

Ja, det var rigtig sødt.. Især når jeg nu lå og havde hele sengen for mig selv

Det virkede rigtig godt her hvert fald, at det var faren. Så følte jeg mig heller ikke selv så ond over, at jeg ikke ville give ham noget at spise.

Held og lykke med projektet! I vil nyde det og synes det er det hele værd, når det først er overstået.

Anmeld

30. januar 2012

Pixi-pigen

Svenne skriver:

Det håber jeg også for jer, at det gør!

Ja, det var rigtig sødt.. Især når jeg nu lå og havde hele sengen for mig selv

Det virkede rigtig godt her hvert fald, at det var faren. Så følte jeg mig heller ikke selv så ond over, at jeg ikke ville give ham noget at spise.

Held og lykke med projektet! I vil nyde det og synes det er det hele værd, når det først er overstået.

Tusind tak

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Pixi-pigen skriver:

Min mand og jeg er ved at "afvænne" vores søn (7mdr.) fra at blive ammet om natten... Dette sker på opfordring fra vores SP. Han sluger over 200ml kl 23.00 og vågner(efter vane) kl 3, og vil ammes eller have flaske. Men han sutter 3 gange, og så falder han i søvn. Så det handler ikke om sult, men om tryghed. Når han vågner kl 3 stor tuder han. Vi tager ham op, krammer ham, sysser på ham og ligger ham ned. Det tager 1-2 timerm føvilan falder i søvn. Jeg er græde færdig...det er så hårdt, men dernede os om at være vedholdende. Så skal han nok komme ind i en rigtig rytme... Hvor lang tid skal man regne med at det tager? Og er der andre med nogle gode råd? Hilsen en desperat mor

Vi ventede med at stoppe med at gi ham mad om natten da han var 10 eller 11 mdr.

Hvis han vil ha tryghed skal han ha det , og for min skyld må han få mad så længe han vil om natten ..
Dog begyndte vi at skære ned på ml. så han nøjedes med at få 60 ml. og så var det sødmælk .. Til sidst gad han bare ikke mere , og begyndte og sove igennem af sig selv..

Han vågner dog stadig om natten til tider , f.eks. nu hvor han hoster meget , så vil han gerne ha noget lunt mælk , og selvf. får han det

Sådan er det , og det tager jeg med

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Pixi-pigen skriver:

Åh nej...det er præcis den følelse jeg har det er bare så svært at vide hvad der er mest rigtigt! SP sagde med det samme at du skulle stoppe natamningen...men jeg tvivlede...nu prøver vi, og håber på at det hurtigt bliver en (god) rutine

Min sp sagde også at det var td .. Men jeg var ligeglad

Håber natten gik godt :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.