Mens og lænde smerter :a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

LykkeB

Hej piger. Jeg har her i løbet af aftenen haft mange smerter i underlivet, menstruations lign. Smerter + meget ondt i min lænd, ligesom noget af låst sig fast. Har prøvet med varmepude, men det har ikke hjulpet. Er der nogen der har oplevet noget ligesom det og evt ved hvad det kan skyldes? Jeg er 35+0 imorgen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

LykkeB

Øv at ingen kan hjælpe mig :-(

Anmeld

30. januar 2012

--BabyMus--

ved det desværre ikke men opper den lige for dig

Anmeld

30. januar 2012

WonderMOM

Øv, det lyder ikke godt.. Og ihvertfald ikke noget man skal glæde sig til håber du få det bedre og svar omkring det

Anmeld

30. januar 2012

Chiip91

Jeg har faktisk det samme, og jeg ved heller ikke hvad det skyldes  er 30+0 idag

Anmeld

30. januar 2012

rogerrasch

LykkeB skriver:

Hej piger. Jeg har her i løbet af aftenen haft mange smerter i underlivet, menstruations lign. Smerter + meget ondt i min lænd, ligesom noget af låst sig fast. Har prøvet med varmepude, men det har ikke hjulpet. Er der nogen der har oplevet noget ligesom det og evt ved hvad det kan skyldes? Jeg er 35+0 imorgen.. 

hej når du er så langt henne ville jeg nok ringe til fødegangen/svangergangen, nu er jeg godt nok førstegangs fødende og har ikke prøvet det endnu da jeg først har termin om 10 dage, men har hørt at de begyndende veer føltes som mens lignende smerter plus smerter i lænden.

Anmeld

30. januar 2012

Chiip91

rogerrasch skriver:

hej når du er så langt henne ville jeg nok ringe til fødegangen/svangergangen, nu er jeg godt nok førstegangs fødende og har ikke prøvet det endnu da jeg først har termin om 10 dage, men har hørt at de begyndende veer føltes som mens lignende smerter plus smerter i lænden.

Kan det ikke være andet tror du end begyndende veer ?

For nu bliver jeg lidt bange da jeg også har de smerter og er 30+0 

Anmeld

30. januar 2012

Gaia

Har man smerter foran og ved lænde anbefaler sygehusvæsnet at man kontakter fg. Så synes du skal ringe til dem. Om ik andet så bare lige for at få et tjek. 

Anmeld

31. januar 2012

rogerrasch

Chiip91 skriver:

Kan det ikke være andet tror du end begyndende veer ?

For nu bliver jeg lidt bange da jeg også har de smerter og er 30+0 

som sagt har jeg ikk prøvet det endnu men har bare hørt at de begyndende veer skulle være sådan

Anmeld

31. januar 2012

LykkeB

Gaia skriver:

Har man smerter foran og ved lænde anbefaler sygehusvæsnet at man kontakter fg. Så synes du skal ringe til dem. Om ik andet så bare lige for at få et tjek. 

Tak for dit svar, her til morgen er lændesmerterne gået i sig selv igen, men har stadig en muren i underlivet. Venter lige og ser tiden lidt an, inden jeg ringer derind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.