Øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Findusinde

Øv Øv... Står overfor en mulig sygemeldning... Er kun i 13. uge.. Men kroppen kan slet ikke være med på arbejde mere... Arbejder som SSH på et plejehjem om aftenen, og har så tunge beboer, og der er fuldt booket op lige i tiden.. Mine kollegaer har været fantastiske, men de skal ikke slides ned pga mig..
Min leder har også være fantastisk, og forsøgte at få en ind til at aflaste i mine arbejdsweekender.. Hun var på arbejde 1 dag.-.. i 3 timer.. Så skulle hun sygemeldes igen..

Så udsigterne er desværre ikke gode..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

Findusinde skriver:

Øv Øv... Står overfor en mulig sygemeldning... Er kun i 13. uge.. Men kroppen kan slet ikke være med på arbejde mere... Arbejder som SSH på et plejehjem om aftenen, og har så tunge beboer, og der er fuldt booket op lige i tiden.. Mine kollegaer har været fantastiske, men de skal ikke slides ned pga mig..
Min leder har også være fantastisk, og forsøgte at få en ind til at aflaste i mine arbejdsweekender.. Hun var på arbejde 1 dag.-.. i 3 timer.. Så skulle hun sygemeldes igen..

pas på din krop...

Anmeld

22. marts 2009

mette moren

karina22 skriver:

pas på din krop...

enig du får ikk en ny...

Anmeld

22. marts 2009

KarinaIda

Findusinde skriver:

Pas rigtig meget på din krop.. Jeg blev selv sygemeldt fra mit job.. Og jeg er også SSH'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.