Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det hele er købt nu...
Tak for hjælpen piger!!!
Jeg kunne aldrig have kommet til den her beslutning hvis det ikke var for jer tøser herinde... I fik mig i en retning jeg ikke havde forventet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøøøøj hvor jeg glæder mig til at se billeder af dig - du bliver nødt til at lægge nogle ind på baby efter den store dag
Babymor2010 skriver: Nøøøøj hvor jeg glæder mig til at se billeder af dig - du bliver nødt til at lægge nogle ind på baby efter den store dag
I slipper bestemt ikke for billeder angmasssss!!
Men hold op... Jeg kunne aldrig have kommet til den her beslutning hvis det ikke var brugerne herinde... I fik mig i en retning jeg ikke havde forventet
er det den samme kjole på de sidste billeder..?
men hor bliver du fin
glæder mig og til og se billeder a dig i kjolen, og se anders i fint tøj
Muhmi skriver: I slipper bestemt ikke for billeder angmasssss!! Men hold op... Jeg kunne aldrig have kommet til den her beslutning hvis det ikke var brugerne herinde... I fik mig i en retning jeg ikke havde forventet
Haha jeg stemte men jeg kunne ikke bestemme mig - de er jo vildt flotte allesammen
lucas<3 skriver: er det den samme kjole på de sidste billeder..? men hor bliver du fin glæder mig og til og se billeder a dig i kjolen, og se anders i fint tøj
Nopes...
Billede 1: Øreringe og halskæde
Billede 2: Hårpynten
Billede 3: Sløret
Billede 4: Kjolen
Jamen han bliver såååååååå fin også!! Den overaskelse må i vente mæææh
Muhmi skriver: Nopes... Billede 1: Øreringe og halskæde Billede 2: Hårpynten Billede 3: Sløret Billede 4: Kjolen Jamen han bliver såååååååå fin også!! Den overaskelse må i vente mæææh
ej øv, troede du skulle ha to kjoler på hihi
det glæder jeg mig til og se hva med bette mand+
Babymor2010 skriver: Haha jeg stemte men jeg kunne ikke bestemme mig - de er jo vildt flotte allesammen
Det var også en svær beslutning skal jeg sige dig! Men den her har bare ALT det jeg godt kan lide, så det er jo bare win win
lucas<3 skriver: ej øv, troede du skulle ha to kjoler på hihi det glæder jeg mig til og se hva med bette mand+
Tjaa, det har vi ikke besluttet helt endnu... Men det blir fiiint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128