Smerter i lænden.. Av for h****** !!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

M&N

Jeg har ikke lavet det speciele idag ( går pt hjemme ) har ordnet senge, vasketøj osv.. normale hverdags ting.. 

sidder ved computeren og får pludseligt ondt i min lænd, sådan stille og roligt, men mens vi spiser gør det ligepludseligt MEGET ondt, kan ikk rykke min ryg ret op, og det gjorde bare naller 

kunne hverken sidde, dreje eller ligge udem det gjorde ondt.... min kæreste måtte rykke mig på plads

Hvad skal jeg gøre? har haft lændesmerter før, men ikke i denne omfang.. det gør bare NALLER..... det går ud i siderne og lidt i lysken og ned ad højre ben... altså i en strålen en gang imellem...

Kan kun læse mig til at det er normalt at få lændesmerter og man ikk rigtig kan gøre noget..

Jeg har haft frosne grønsager på og smurt voltarengel på.... det går bedre, jeg kan gå på toilettet men ikke med Ret ryg, lige nu ligger jeg bare i sofaen med min dyne....

Nogle der har oplevet lignende???? kunne godt bruge nogle råd... til en ynkelig næsten tudefærdig.....person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

EKBJ

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har ikke lavet det speciele idag ( går pt hjemme ) har ordnet senge, vasketøj osv.. normale hverdags ting.. 

sidder ved computeren og får pludseligt ondt i min lænd, sådan stille og roligt, men mens vi spiser gør det ligepludseligt MEGET ondt, kan ikk rykke min ryg ret op, og det gjorde bare naller 

kunne hverken sidde, dreje eller ligge udem det gjorde ondt.... min kæreste måtte rykke mig på plads

Hvad skal jeg gøre? har haft lændesmerter før, men ikke i denne omfang.. det gør bare NALLER..... det går ud i siderne og lidt i lysken og ned ad højre ben... altså i en strålen en gang imellem...

Kan kun læse mig til at det er normalt at få lændesmerter og man ikk rigtig kan gøre noget..

Jeg har haft frosne grønsager på og smurt voltarengel på.... det går bedre, jeg kan gå på toilettet men ikke med Ret ryg, lige nu ligger jeg bare i sofaen med min dyne....

Nogle der har oplevet lignende???? kunne godt bruge nogle råd... til en ynkelig næsten tudefærdig.....person

Jeg har haft problemer med min lænd/bækken i 3 år. Det var så fordi min bækken sad skævn Det jeg gjorde ved smerterne var at ligge på siden med en varmepude på lænden og ellers bare slappe rigtig godt af og slet ikke lave noget

Håber du får det bedre!!!

Anmeld

2. februar 2012

Tona

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvis det var mig tror jeg at jeg ville få det set efter ved lægen og evt komme til en fys der kan hjælpe med noget træning.

God bedring

Anmeld

2. februar 2012

Trine89

Jeg har oplevet lidt det sammen sidste år. det var dog bare mere mod venstre.. 

Jeg tg til læge og blev starks sendt videre til kiropraktor, det viste sig at jeg havde et lændehold.. AV FOR POKKER.. jeg fik en behandling der (da jeg var gravid ville jeg ikke risikere alt for meget og blev rådet til ikke at få flere behandlinger der) så jeg fik efter følgende akuounktur hos min jordemoder. det var bare såååå lækkert..'

Men jeg ville tage et smut til lægen, det er jo ikke sikkert det er det sammen.. men det lyder sår'n

Anmeld

2. februar 2012

M&N

Amandas-mor skriver:

Hvis det var mig tror jeg at jeg ville få det set efter ved lægen og evt komme til en fys der kan hjælpe med noget træning.

God bedring

Tak Det er blevet bedre men jeg kan godt mærke det stadig. Det er en stikkende fornemmelse i lænden, jeg kan sove uden problemer og kan ikke mærke noget når jeg står op. Men jeg er godt nok stiv i kroppen.

Hvis det forsætter weekenden over, så ringer jeg til lægen mandag og prøver at få en akut tid, og se om jeg kan blive henvist til en kiropraktor  

Tak for svar 

Anmeld

2. februar 2012

M&N

Trine89 skriver:

Jeg har oplevet lidt det sammen sidste år. det var dog bare mere mod venstre.. 

Jeg tg til læge og blev starks sendt videre til kiropraktor, det viste sig at jeg havde et lændehold.. AV FOR POKKER.. jeg fik en behandling der (da jeg var gravid ville jeg ikke risikere alt for meget og blev rådet til ikke at få flere behandlinger der) så jeg fik efter følgende akuounktur hos min jordemoder. det var bare såååå lækkert..'

Men jeg ville tage et smut til lægen, det er jo ikke sikkert det er det sammen.. men det lyder sår'n

Det lyder ikke rart   Det er heldigvis blevet bedre, men er stadig stiv i ryggen og kan stadig mærke det i lænden, og jeg kan sove hele natten uden nogen form for smerter og lige i dét jeg står op, er der ikke noget.

Men jeg prøver at se om det bliver bedre, weekenden over, ellers må jeg ringe til lægen mandag. 

Anmeld

2. februar 2012

Trine89

BabyWish2012 <3 skriver:

Det lyder ikke rart   Det er heldigvis blevet bedre, men er stadig stiv i ryggen og kan stadig mærke det i lænden, og jeg kan sove hele natten uden nogen form for smerter og lige i dét jeg står op, er der ikke noget.

Men jeg prøver at se om det bliver bedre, weekenden over, ellers må jeg ringe til lægen mandag. 

Nej det var dælme ikke rart.. 
Og jeg havde endda kun siddet og samlet møbler..

Og da jeg skulle rejse mig fra gulvet gjorde det bare såå mega ondt.. og jeg troede også det bare ville gå i sig selv.. men nej nej tre dage senere gjorde det stadig ondt og min chef beorderede mig til lægen.. og det endte så med 4 dages syge melding.. 

Men jeg vil sige lad være med at trække den alt for længe.. så heller tage til lægen i morgen, så kan du evt bruge weekenden på at slappe af hvis du får noget behandling så er du hurtigere ovre det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.