Søger betræk til slee bee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
467 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Tona

Gerne rigtig billigt, da jeg ikke har for mange penge. Må godt have lidt småfejl eller ikke være for pænt, bare det virker som det skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Trine89

Jeg har en slee bee, men som bare mangler de der man knapper den sammen med hvis der er noget.. ??

Anmeld

30. januar 2012

Tona

Trine89 skriver:

Jeg har en slee bee, men som bare mangler de der man knapper den sammen med hvis der er noget.. ??

Jeg ved ikke helt om jeg forstår dig rigtigt, men jeg har selv selve slee bee'n. Det er betrækket jeg mangler, er det også sådan du mener?

Anmeld

30. januar 2012

Trine89

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg forstår dig rigtigt, men jeg har selv selve slee bee'n. Det er betrækket jeg mangler, er det også sådan du mener?

Kan også være det er mig som misforstår.. Men er det ikke det der som er uden over dynen?? 

Anmeld

30. januar 2012

Tona

Trine89 skriver:

Kan også være det er mig som misforstår.. Men er det ikke det der som er uden over dynen?? 

Jo det er nok det jeg mener. Jeg har selve den der nærmest T-formede ting med dun inden i og så mangler jeg det der som skal ud over den...totalt noller forklaret  Hvis det er den du har hvad vil du så gerne have for den? og hvad farve er det?

Anmeld

30. januar 2012

Trine89

Jo det er nok det jeg mener. Jeg har selve den der nærmest T-formede ting med dun inden i og så mangler jeg det der som skal ud over den...totalt noller forklaret  Hvis det er den du har hvad vil du så gerne have for den? og hvad farve er det?

Jep det det jeg har.. Der er også dynen til kan der være til en ekstra  

men altså der er nogle små huller i og så mangler der de der til at kappe den sammen med. men det er noget som hurtig vil kunne laves hvis man er lidt kreativ

men du kan få den for 75 kroner plus porto hvis den skal sendes? 

Tilføjelse: den er forresten sort

Anmeld

30. januar 2012

Tona

Trine89 skriver:

Jep det det jeg har.. Der er også dynen til kan der være til en ekstra  

men altså der er nogle små huller i og så mangler der de der til at kappe den sammen med. men det er noget som hurtig vil kunne laves hvis man er lidt kreativ

men du kan få den for 75 kroner plus porto hvis den skal sendes? 

Tilføjelse: den er forresten sort

Ihh du er en skat  Det vil jeg rigtig gerne købe

Jeg sender dig lige en pb så vi kan aftale med afsending og betaling osv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.