vandgymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

Kay

ihhh hvorfor skal det være så svært at finde vandgymnastik i københavn eller lyngby der ikke kolidere med mine arbejds tider!?!?

alle dem jeg kan finde der har eftermiddagstider ligger torsdag eller fredag... og torsdag har jeg lukkevagt (kl 17) og fredag ruller så det er kun hver 2. gang jeg kan

har virkelig brug for noget bevægelse i varmt vand for er hybermobil i bækken og knæ og har allerede ondt... så vil så gerne igang med noget så jeg ikke skal sygemeldes...

ihhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

2721

Har du tjekket i Søborg?Ellers kunne du eventuelt høre de læge ad om en henvisning til varmtvandsgymnastik grundet dit bækken og knæ. Jeg har gået til det i Søborg med henvisning fra hospitalet og det er om morgnen 08.30

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Puslingen skriver:

Har du tjekket i Søborg?Ellers kunne du eventuelt høre de læge ad om en henvisning til varmtvandsgymnastik grundet dit bækken og knæ. Jeg har gået til det i Søborg med henvisning fra hospitalet og det er om morgnen 08.30

ja... og jeg møder senest kl 9... og det er 1 dag om ugen jeg gør det... resten mellem 7 og 18.15... 

tror bare ikke de hold er lavet folk med arbejde... de fleste er om formiddagen eller morgnen... og det kan jeg ik nå med mine møde tider...

men tak  

Anmeld

30. januar 2012

2721

Kay skriver:

ja... og jeg møder senest kl 9... og det er 1 dag om ugen jeg gør det... resten mellem 7 og 18.15... 

tror bare ikke de hold er lavet folk med arbejde... de fleste er om formiddagen eller morgnen... og det kan jeg ik nå med mine møde tider...

men tak  

Øv bøv, det kan jeg godt se

Anmeld

30. januar 2012

Michalala

Jeg går selv til vandaerobic i gladsaxe svømmehal. Det er tirsdag kl. 19:15. Koster kr. 58 pr. gang hvis man køber 10 turs kort. Kunne dog ikke læse af dit indlæg om det helst skal være eftermiddag.

Se evt. her:

http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=12501

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Michalala skriver:

Jeg går selv til vandaerobic i gladsaxe svømmehal. Det er tirsdag kl. 19:15. Koster kr. 58 pr. gang hvis man køber 10 turs kort. Kunne dog ikke læse af dit indlæg om det helst skal være eftermiddag.

Se evt. her:

http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=12501

nej det er ligenetop om aftenen det skal være

det passer helt perfekt... men kan ikke rigtig finde ud afhvordan man melder sig til... møder man bare op på dagen og håber at der den dag er plads??

Anmeld

30. januar 2012

Michalala

Kay skriver:

nej det er ligenetop om aftenen det skal være

det passer helt perfekt... men kan ikke rigtig finde ud afhvordan man melder sig til... møder man bare op på dagen og håber at der den dag er plads??

Jeg var der for første gang i tirsdag og der mødte jeg bare op og der var vidst masser af pladser. Du kan også møde op og bestille tid i forvejen (tror ikke man kan bestille tid over telefonen), men det syntes jeg er lidt besværligt, hvis man nu ikke er 100 % sikker på at komme.

Måske vi ses)

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Michalala skriver:

Jeg var der for første gang i tirsdag og der mødte jeg bare op og der var vidst masser af pladser. Du kan også møde op og bestille tid i forvejen (tror ikke man kan bestille tid over telefonen), men det syntes jeg er lidt besværligt, hvis man nu ikke er 100 % sikker på at komme.

Måske vi ses)

havde ikke tid i dag... men vil da klart prøve det af

Anmeld

31. januar 2012

Masig

Så vidt jeg kan finde ud af, er der slet ikke noget vandgymnastik her i Svendborg

skal have snakket med JM om hun ved noget eller om de kan starte noget op, for ville vildt gerne til sådan noget...

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Så vidt jeg kan finde ud af, er der slet ikke noget vandgymnastik her i Svendborg

skal have snakket med JM om hun ved noget eller om de kan starte noget op, for ville vildt gerne til sådan noget...

ja lige netop...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.