Skal jeg ringe til vagtlægen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Muffinmus

svært at sige, men måske din egen lægehvis ikke du har det bedre i morgen.

Har selv lige været til tjek fordi de opdagede min hvilepuls lå på 130.... selv efter 1,5 times ro til flere tjek....første efter 5 timer med tjek diverse steder sender de mig hjem, der er min hvilespuls på 98.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

LilleLene

Nej har ikke fået ringet endnu

Jeg har det nogle lunde nu, så syntes det ville være pinligt, hvis det er stoppet nu

Men kommer det igen så ringer jeg

Anmeld

30. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh det lyder da ubehageligt.. Se hellere at få ringet... Husk lige en opdatering til os 

Så har jeg haft ringet

Det skulle ikke være noget farligt, så længe jeg bare lægger mig når jeg bliver dårlig...
Men vagtlægen mente at jeg havde angst for plukveer  

Og at jeg skulle ringe til min egen læge, for han mente at det er for tidligt at jeg har plukveer

Anmeld

30. januar 2012

Sujan

Sådan har jeg det rigtig tit. Kaster også en del op. Er i uge 32. Men lægen kan ikke rigtig finde noget. så alt skulle være fint.

Tror at kroppen reagere forskelligt på det hele.

Men for at få ro i sindet, synes jeg du skal kontakte din læge og få et tjek.

Anmeld

31. januar 2012

Muffinmus

LilleLene skriver:

Så har jeg haft ringet

Det skulle ikke være noget farligt, så længe jeg bare lægger mig når jeg bliver dårlig...
Men vagtlægen mente at jeg havde angst for plukveer  

Og at jeg skulle ringe til min egen læge, for han mente at det er for tidligt at jeg har plukveer

de der mandlige læger ved ikke en skid om plukveer...

Havde dem selv fra uge 8 den her gang og en Jm sagde det var helt fino og normalt at man kunne mærke dem tidligere for hver gang...så nej, det er sgu ikke for tidligt med plukveer i uge 20..der fik jeg dem også med første barn og uge 12 med andet, så ja, flerer ugers forskel for hvert barn:-)

Anmeld

31. januar 2012

LilleLene

MariaE skriver:

de der mandlige læger ved ikke en skid om plukveer...

Havde dem selv fra uge 8 den her gang og en Jm sagde det var helt fino og normalt at man kunne mærke dem tidligere for hver gang...så nej, det er sgu ikke for tidligt med plukveer i uge 20..der fik jeg dem også med første barn og uge 12 med andet, så ja, flerer ugers forskel for hvert barn:-)

Var ved min egen læge i dag, hun mente også at det var for tidligt

Men hun tjekkede bare min urin, mærkede mig på maven, og fandt hjertelyd

Og så fik jeg at vide at jeg skulle ringe hvis de kom igen.... Det kan jeg ikke bruge til så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.