Viktor er ikke længere under mistanke for vand i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Det er der ikke noget at sige til

Er der andre spekulationer lige nu?

Lige nu er det eneste der venter er øjenlæge undersøgelse som han får foretaget hver uge.

Men det kan ændre sig hurtigt så der lige pludseligt er en alvorlig ting at bekymre sig om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Den kommende far

HotiTop skriver:

Var det ikke bare verdens bedste nyhed?  Ej forstår godt lettelsen hos jer. Sikke en glædelig nyhed!

Det var den absolut bedste nyhed 

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Den kommende far skriver:

Det var den absolut bedste nyhed 

Jeg kan næsten mærke lettelsen og jublen igennem dine ord! Nej hvor er det bare godt! Er virkelig glad på jeres vegne!

Anmeld

30. januar 2012

Den kommende far

HotiTop skriver:

Jeg kan næsten mærke lettelsen og jublen igennem dine ord! Nej hvor er det bare godt! Er virkelig glad på jeres vegne!

tak for det vi har gået og været så bekymret de sidste 8-10 dage så det er så dejligt at få et positivt tilbagesvar

Anmeld

31. januar 2012

Lone_mor

Lige nu er det eneste der venter er øjenlæge undersøgelse som han får foretaget hver uge.

Men det kan ændre sig hurtigt så der lige pludseligt er en alvorlig ting at bekymre sig om.

Hvad er årsagen til at øjenlæge kommer hver uge?

Anmeld

31. januar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Hvad er årsagen til at øjenlæge kommer hver uge?

Det er ren rutine. Når de små får ilt skal deres øjne tjekkes for at sikre at ilten ikke forvolder skade.

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

Sikke dog en fantastisk nyhed

Tillykke med de gode nyheder, han blir så stor den lille seje gut

Anmeld

31. januar 2012

Den kommende far

Lilje82 skriver:

Sikke dog en fantastisk nyhed

Tillykke med de gode nyheder, han blir så stor den lille seje gut

Det gør han Kan slet ikke beskrive hvor dejligt det var at få den besked efter mange dages venten

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

Det gør han Kan slet ikke beskrive hvor dejligt det var at få den besked efter mange dages venten

Ja det kan jeg godt forestille mig eller det kan jeg ikke´helt i forholdt til jeres situatioen, men jeg ved man bekymre sig uendeligt, når det handler om ens barn. Jeg glæder mig meget på jeres og Viktors vegne, følger jer blog og elsker at læse om de gode fremskridt der med den seje gut.

Anmeld

31. januar 2012

Den kommende far

Lilje82 skriver:

Ja det kan jeg godt forestille mig eller det kan jeg ikke´helt i forholdt til jeres situatioen, men jeg ved man bekymre sig uendeligt, når det handler om ens barn. Jeg glæder mig meget på jeres og Viktors vegne, følger jer blog og elsker at læse om de gode fremskridt der med den seje gut.

Der er heldigvis flere fremskridt end det modsatte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.