23+0 (i fredags)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

sofiell89

Nu begynder der at ske noget hos mig Vægten siger +2,6kg Brysterne begyndte igår at væske.. Jeg ligger med influenza og en skøn forkølelse, så vi joker lidt med at det er snotten der kommer ud dér
Lillepigen er aktiv mange gange om dagen, dog har Carsten endnu ikke mærket hende, da hun stopper med at sparke og slå, lige så snart hans hånd kommer på maven.. Men jeg kan ligge og hygge mig med det, og i nat der trykkede jeg igen, når hun sparkede eller slog, og det hyggede jeg mig med i næsten 2*30min
Halsbranden er blevet meget bedre, dog kaster jeg stadig op engang imellem, men ikke hver dag
Og så fik jeg lettet en kæmpe sten fra mit hjerte i onsdags, da min kæreste endelig tog den voksne beslutning om at sige sit arbejde op. Det kan måske lyde forkert, men jeg havde faktisk givet ham et ultimatum for 3 uger siden, jobbet eller mig. Men det har noget at gøre med det økonomiske, han fik så lidt udbetalt, at han ikke engang kunne betale halvdelen af sin del af regningerne til mig, og efter 4 mdr sagde jeg stop. Så nu må manden på kontanthjælp, vi kan begynde at betale regningerne igen, købe det sidste vi mangler, og jeg kan få ro i sjælen igen. Så nu kan det kun gå fremad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

JH12

Sikke en fiin mave, der er bestemt begyndt at ske noget, og det sidder flot

Må man spørger hvad Kæresten/manden har arbejdet med? .. for det lyder ikke til noget, med nogen fremtid i.. Kan godt forstå dig, det skulle jo gerne hænge sammen økonomisk når der kommer en lille til verden.. Også håber jeg da han kan finde noget bedre, som han bliver glad for, og hvor han kan tjene noget bedre..

Det er godt at hører det er blevet bedre med halsbranden, håber da snart opkastningerne stopper, men ellers er det forhåbentlig til at leve med..

Anmeld

30. januar 2012

sofiell89

Joyce skriver:

Sikke en fiin mave, der er bestemt begyndt at ske noget, og det sidder flot

Må man spørger hvad Kæresten/manden har arbejdet med? .. for det lyder ikke til noget, med nogen fremtid i.. Kan godt forstå dig, det skulle jo gerne hænge sammen økonomisk når der kommer en lille til verden.. Også håber jeg da han kan finde noget bedre, som han bliver glad for, og hvor han kan tjene noget bedre..

Det er godt at hører det er blevet bedre med halsbranden, håber da snart opkastningerne stopper, men ellers er det forhåbentlig til at leve med..

Mange tak
Han har været på et værtshus i nogle måneder, fordi han blev røv rendt i coop og havde brug for at komme ud og prøve lidt andet. Det var jo også fint nok, for han startede inden jeg blev gravid, blev lovet en god løn osv. Men chefen har røv rendt ham godt og grundigt (Jeg skal tale pænt, for det er min venindes far), så tingene dernede har ikke hængt sammen, ligesom vores forhold ikke har hængt sammen. Jeg kan accepterer mange ting, men når han får påtvunget nogle ekstra timer fredag formiddag, (fordi chefen vil tidligere i sommerhus) selvom han arbejder 30 timer som minumim på en weekend, og chefen betaler ham i sodavand så får jeg et føl.. I denne weekend havde han sin første fri weekend i januar, på trods af at han kun arbejder hver anden weekend... Så er spændt på, hvordan lønnen ser ud i denne måned, for han har næsten ikke været hjemme..

Halsbranden er til at holde ud Jeg har vænnet mig til at flyve ud af sengen nogle gange om natten, fordi jeg føler jeg skal kaste op. Men det er til at klare

Anmeld

30. januar 2012

Camillee

Hvor er din mave flot (: (:
håber i for det hele til at hænge sammen

Anmeld

30. januar 2012

sofiell89

Camillee skriver:

Hvor er din mave flot (: (:
håber i for det hele til at hænge sammen

Tak

Anmeld

30. januar 2012

JH12

Det lyder meget godt han endelig fik sagt op, for det lyder ikke som en rimelig arbejdsgiver.. Og det var da træls han har arbejdet så meget, også ikke får ekstra for det - og betale i sodavand det er for nemt, så meget kan man vidst heller ikke drikke på en vagt.
Men jeg håber i får det hele til at hænge sammen, både forholdet og økonomisk, nu hvor der kommer en lille

Anmeld

30. januar 2012

Kruse90

Så fin mave altså

Og dejligt det hele kommer til at køre nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.