William 5 måneder! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

***S***

Hej Babypiger.

Nu må det være tid til en lille update herfra!

William er nu 5 måneder og vi var sammen med mødregruppen i Tirsdags, hvor vi havde besøg af SP.

William: Bruger allerede str. 74 i tøjet!!  Synes ellers ikke det er så længe siden str. 50 var for stor...

Vægt: 8600g + 5410g

Måler 69cm + 18cm

Og hold nu op, hvor går tiden som mor bare al for hurtigt!!  Kan jo slet ikke følge med! Men vi nyder livet som forældre! 

Vi er så småt startet på grød og han ELSKER det!! William er et rigtig snakke hoved og en MEGET glad og tilfreds dreng! Vi har fået en rigtig god sove rytme nu og han nyder at sove ude i sin barnevogn om dagen! Han sover fra omkring 18-20 stykker til 3-4 tiden, får mad og sover igen til 7-9 tiden!!  Så skal ikke klage over manglende natte søvn!! 

Har vedlagt nogle billeder af vores skønne William!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Jannieb

***S*** skriver:

Hej Babypiger.

William er nu 5 måneder og vi var sammen med mødregruppen i Tirsdags, hvor vi havde besøg af SP.

William: Bruger allerede str. 74 i tøjet!!  Synes ellers ikke det er så længe siden str. 50 var for stor...

Måler 69cm + 18cm

Og hold nu op, hvor går tiden som mor bare al for hurtigt!!  Kan jo slet ikke følge med! Men vi nyder livet som forældre! 

Vi er så småt startet på grød og han ELSKER det!! William er et rigtig snakke hoved og en MEGET glad og tilfreds dreng! Vi har fået en rigtig god sove rytme nu og han nyder at sove ude i sin barnevogn om dagen! Han sover fra omkring 18-20 stykker til 3-4 tiden, får mad og sover igen til 7-9 tiden!!  Så skal ikke klage over manglende natte søvn!! 

Sikke en dejlig Basse i har jer 

Anmeld

30. januar 2012

Miia90

han er da bare skønno

Anmeld

30. januar 2012

***S***

Tusind tak piger!!

Anmeld

2. februar 2012

TrineMine86

***S*** skriver:

Hej Babypiger.

Måler 69cm + 18cm

ej hvor er han skøn, lækker lille basse 

jeg synes også de små vokser aaaalt for hurtigt  

i midten af januar blev Magnus også målt og vejet af sp, da var han 3½ måned og målte 69 cm og 7.3 kg  sp mener også han bliver en laaaang fyr, jeg var i chok  så her bruger vi også str 74 og vi glæder os til at starte med grød..

hvad startede i op med af grød og kunne William lide det fra starten af eller?

Anmeld

2. februar 2012

Happiness

Årrhhh søde! Han bliver da bare lækre og lækre din skønne dreng!

Og sikke han vokser! 

Anmeld

2. februar 2012

maryjane

Ja det er ikke til at tro tiden går så stærkt, hvor er han bare skøn 

Anmeld

2. februar 2012

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hej Babypiger.

Måler 69cm + 18cm

Hold nu op, altså.  Sikke en kampvægt, men hvor ser han fuldstændig ud, som en baby skal - og så er han lige så lækker som moren! Og nok snart lige så høj Her er det 68 cm og omkring 7 kilo, så lidt en anden vægtklasse. I må få kæmpe arme!

/Mette

Anmeld

2. februar 2012

***S***

TrineMine86 skriver:

ej hvor er han skøn, lækker lille basse 

jeg synes også de små vokser aaaalt for hurtigt  

i midten af januar blev Magnus også målt og vejet af sp, da var han 3½ måned og målte 69 cm og 7.3 kg  sp mener også han bliver en laaaang fyr, jeg var i chok  så her bruger vi også str 74 og vi glæder os til at starte med grød..

hvad startede i op med af grød og kunne William lide det fra starten af eller?

Tusind tak!!  Hold da helt op, så har du jo os en stor basse fyr!!  Det er skønt med en tyk baby!!

Kan godt forstå di glæder dig til grød! Det er super hyggeligt!!  William begyndt at få lidt grød da han var næsten 4½ månede.. Og han så lidt sjov ud i hovedet meen blev hurtig rigtig glad for det!

Jeg har lavet Risgrød med æble og mango smag, hirsegrød også har jeg lavet noget grønsags mos til ham med blomkål, broccoli og gulerødder!  Han spiser det hele, den første mundfuld er altid med et sjovt ansigsudtryk!

Jeg fik en bog af min SP omkring grød osv og mange gode råd af hende også!!

Anmeld

2. februar 2012

***S***

Happiness skriver:

Årrhhh søde! Han bliver da bare lækre og lækre din skønne dreng!

Og sikke han vokser! 

Tusind tak smukke!!  Ja han vokser bare rigtig godt!! Tiden flyver jo bare afsted!!

Hvordan går det dig/jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.