Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VanessaSparre skriver: Mange tak Hehe Jeg er 26+0 idag Min terminsgruppe er (Juli 2012) Hvornår har du termin? Der er blevet lagt nyt billede ind idag den ligger under uge 27 & din mave er rigtig flot
Mange tak Hehe
Jeg er 26+0 idag Min terminsgruppe er (Juli 2012)
Hvornår har du termin? Der er blevet lagt nyt billede ind idag den ligger under uge 27
& din mave er rigtig flot
Så det derfor.. så bare ugen og ikek hvornår indlægget var fra.. så tænkte du måtte høre til i august og der syntes jeg ikke jeg havde set dig
Jeg går i 19. uge i morgen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crille skriver: Så det derfor.. så bare ugen og ikek hvornår indlægget var fra.. så tænkte du måtte høre til i august og der syntes jeg ikke jeg havde set dig Jeg går i 19. uge i morgen..
Hov.. og tak
Min mor og mnormor tog meget på i deres graviditeter, så jeg havde faktsik frygtet at være meget større.. hehe.. så er meget tilfreds med de 3 kg jeg har taget på - velvidende at det kan nå at blive meget værre endnu
crille skriver: Hov.. og tak Min mor og mnormor tog meget på i deres graviditeter, så jeg havde faktsik frygtet at være meget større.. hehe.. så er meget tilfreds med de 3 kg jeg har taget på - velvidende at det kan nå at blive meget værre endnu
Nå okay hehe.
Ja det jo det, har også kun taget 3 kg. på
Jeg gætter også på en pige selvom det er svært at se helt præcis..
Men du skal ikke være ked af den lille mave, vi kan jo heldigvis ikke alle være ens. jeg er også 17+0 og jeg kan absolut intet se endnu..
Jeg havde nu heller ikke meget bule da jeg var så langt - det kommer! Tror på pige!
lillemor92 skriver: Jeg gætter også på en pige selvom det er svært at se helt præcis.. Men du skal ikke være ked af den lille mave, vi kan jo heldigvis ikke alle være ens. jeg er også 17+0 og jeg kan absolut intet se endnu..
Hehe det er også en pige Jeg er 30+4 idag, nej det rigtigt nok
ciepige skriver: Jeg havde nu heller ikke meget bule da jeg var så langt - det kommer! Tror på pige!
Jeg er 30+4 idag, det et gammelt indlæg Og det er en pige
VanessaSparre skriver: Jeg er 30+4 idag, det et gammelt indlæg Og det er en pige
Fedt - det havde jeg slet ikke set Så er det jo snart!
ciepige skriver: Fedt - det havde jeg slet ikke set Så er det jo snart!
Ja det er det Jeg er meget god til at lægge billeder ind hver uge så du/i kan bare tjekke det nyeste hvis du/i har lyst selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128