20+0:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Mom2012

Så nåede jeg de 20 uger. Det er dejligt, mærker liv og det jo en fantastisk følelse!
Har det godt, men har fået at vide af lægen at jeg har for højt stofskifte. Jeg spiser konstant, men har tabt mig. Jeg.har taget et kilo på, men det er baby osv.. Jeg skal følges af en ekspert på OUH, men aner ikke rigtig hvad de skal.

Andre som har prøvet det og ved hvad de gør?

Lige et mavebillede til slut
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Rødhætte

Ann87 skriver:

Så nåede jeg de 20 uger. Det er dejligt, mærker liv og det jo en fantastisk følelse!
Har det godt, men har fået at vide af lægen at jeg har for højt stofskifte. Jeg spiser konstant, men har tabt mig. Jeg.har taget et kilo på, men det er baby osv.. Jeg skal følges af en ekspert på OUH, men aner ikke rigtig hvad de skal.

Har desværre ingen råd, men ville da bare lige komentere din fine mave! Skønt at være halvvejs

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

Rødhætte skriver:

Har desværre ingen råd, men ville da bare lige komentere din fine mave! Skønt at være halvvejs

Tak, hvor du sød

Anmeld

30. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Det er jo helt vildt at du allerede er så langt.
Det må være en fantastisk følelse.

Og sikke en fin babybule du har dig.

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jo helt vildt at du allerede er så langt.
Det må være en fantastisk følelse.

Og sikke en fin babybule du har dig.

Ja tiden er fløjet afsted! Tak søde!

Anmeld

30. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Ja tiden er fløjet afsted! Tak søde!

Det er sjovt som man/folk synes de første 12 uger snegler sig afsted, og når man så kommer til de 12 uger så er man helt. - WOW tiden går stærkt. og derfra går den bestemt ikke mindre stærkt.

Anmeld

30. januar 2012

Holbæktrunten

Ann87 skriver:

Jeg blev fulgt pga for lavt stofskifte - de tager oftere blodprøver og vil evt regulere dit stofskifte med medicin hvis det skulle vise sig nødvendigt. 

Tillykke med den fine mavse og bebe :0)

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er sjovt som man/folk synes de første 12 uger snegler sig afsted, og når man så kommer til de 12 uger så er man helt. - WOW tiden går stærkt. og derfra går den bestemt ikke mindre stærkt.

Det er rigtig! Men tror bestemt også at ba skrivning hjalp på at jeg synes det er gået stærkt! Håber de næste 20 går lige så stærkt!

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

Holbæktrunten skriver:

Jeg blev fulgt pga for lavt stofskifte - de tager oftere blodprøver og vil evt regulere dit stofskifte med medicin hvis det skulle vise sig nødvendigt. 

Tillykke med den fine mavse og bebe :0)

Okay tak, det var det jeg forestillet mig de nok ville gøre, men man vedjo aldrig Tusind tak!

Anmeld

30. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Det er rigtig! Men tror bestemt også at ba skrivning hjalp på at jeg synes det er gået stærkt! Håber de næste 20 går lige så stærkt!

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Når man har noget at tage sig til skal det nok gå stærkt. Og det har man så sandelig når man skriver BA:. hehe.
De skal nok gå hurtigt.. Om ikke andet, når du står med guldet i hænderne føles det som om tiden er gået på et splitsekund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.