Dyne vask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan vasker man dyner? Hvilket program, vaskepulver, skal der bolde i????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

AnneBJ

Herhjemme vasker vi alle slags dyner ved 60 grader, med almindeligt vaskepulver. Ingen bolde i maskinen.

Dundyner tører vi i tørretumbler med bolde, vatdyner enten i tumbler eller udendørs

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Det står på vaskeanvisningen på dynen, hvad den må vaskes påog så med alm vaskepulver, og derefter i tørreren  med et par bolde.

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Det står på vaskeanvisningen på dynen, hvad den må vaskes påog så med alm vaskepulver, og derefter i tørreren  med et par bolde.

Bare tennis bolde?

Anmeld

30. januar 2012

Mor til Majbørn

jeg har ingen tennisbolde, saa jeg bruger en gammel (og ren) kondisko. Det virker ogsaa fint.

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

Bare tennis bolde?

Jep  Jeg bruger de alm gule tennis bolde...men tror os de kan købes i hvide, men pyt med farven, bare der er bolde med i tørreren

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Jep  Jeg bruger de alm gule tennis bolde...men tror os de kan købes i hvide, men pyt med farven, bare der er bolde med i tørreren

Hehe men skal de i tørretrumpleren? 

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Jeps   de har en pakke tennisbolde med 3 stk i jysksengetøjslager til 9.95.-, så smider du bare to tre bolde i tørreren sammen med dynen....Det larmer a pokkert til  

Anmeld

30. januar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Hehe men skal de i tørretrumpleren? 

boldene eller dynen?

det eren god idé at tage bolde med i tørretumbleren. Både fordi det faktisk sparer på den tid det tager at tørre, men også fordi dundyner helst skal bankes, for at få dunene til at slippe hinanden.

Du kan også spare på tørretiden på dit almindelige tøj, i tørretumbleren, ved at smide et par bolde eller andet i, til at banke rundt i tøjet

Anmeld

30. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Hvordan vasker man dyner? Hvilket program, vaskepulver, skal der bolde i????? 

nogle dyner tåler 90 grader, men det står på. bolde er mest til brug i tørretumblerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.