2 kg på en uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

bremsop

Puha, som overskriften siger så er der lige sket lidt med vægten. Jeg er 32+6 og har i dag lige ramt + 9 kg, - og alle siger det sidder lige på maven.

Men er der andre der pludselig har taget 2 kg på på en uge?? Jeg har talt med jordemoder, men da der ikke er andre symptomer bør der ikke være tale om svangerskabsforgiftning.......

Måske jeg bare er ved at eksplodere så jeg når at blive en hval!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

lilledittemor

bremsop skriver:

Puha, som overskriften siger så er der lige sket lidt med vægten. Jeg er 32+6 og har i dag lige ramt + 9 kg, - og alle siger det sidder lige på maven.

Men er der andre der pludselig har taget 2 kg på på en uge?? Jeg har talt med jordemoder, men da der ikke er andre symptomer bør der ikke være tale om svangerskabsforgiftning.......

Jeg tog 5 kg på, på lidt over en uge.. Og jeg havde heller ikke svangerskabsforgiftning

Anmeld

30. januar 2012

4xGreve

Åh ja her er det også gået stærkt i perioder, nogen perioder tog jeg intet på andre flere kg. På en uge nu siger vægten 22+kg og jeg er 37+3 med bettemand

Anmeld

30. januar 2012

Tinehh

bremsop skriver:

Hejsa..

- Så længe din jordemor ikke ser nogen symptomer på svangerskabsforgiftning, så kan du være helt rolig..

Tog selv rigtig meget på i den sidste tid. og alt i alt 25kg. Dog havde jeg også lidt vand i kroppen som tæller med. Meeen, der er mange som tager rigtig godt på i den sidste tid. Og du skal jo tænke på at det er der den lille baby liiige tager rigtig meget på for at blive klar til at komme ud. Så jeg vil sige det er ganske normalt.

Held og lykke med den kommende fødsel.. 

Knus herfra.

Anmeld

30. januar 2012

bremsop

Tak fordi I ville svare

Og "godt" at høre at I andre også lige har taget på sådan pludselig... Jeg har faktisk hele tiden tænkt at jeg nok ville eksplodere til sidst, men det er der mange der ikke tror - men nu begynder jeg da selv at tro.

Og ja, lillepigen begynder at vokse - men SÅ meget skal hun jo heller ikke tage på Men nu har min sult også været lidt større den sidste uge + bageren har verdens bedste fastelavnsboller - måske jeg skal prøve en lidt sundere uge end den forgagne

Anmeld

30. januar 2012

Muffinmus

jepjep, min  vægt springer gerne med 1-2 kg lige pt om ugen, helt otsset synes jeg, spiser jo ike 2 kg mere mad hver uge?? og babyen er sgu heller ikke vokste 2 kg på en uge...men det er min vægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.