Det er ikke fordi der sådan sker det vilde her, men dagene går stille og roligt.
Vi har i dag været indlagt 8 uger!!!
Lægerne opdagede jo at Mikkel havde den her virus (CMV) og de skulle finde ud af om den var medfødt eller først kommet efter fødslen. Var den medfødt kunne det have slemme konsekvenser for Mikkel, det var bla. at han kunne blive blind, døv, retarderet mv.
HELDIGVIS viste de sig at den først var kommet efter fødslen. Sikke en lettelse!!!
Hans levertal er ikke helt gode, det kan både skyldes virussen men også den næring han har fået i drop, så der bliver holdt godt øje.
Lige nu får han væske i drop, da hans output (det der kommer ud i stomien) er ret højt og han derfor bliver dehydreret.
Det er så også det eneste han får i drop nu. Sonden er også trukket op.... Det klarede han selv

så nu får han al mad og medicin igennem munden... Det går helt godt.
Vi er hjemme hver dag, det er skønt at komme væk fra hospitalet, selvom vi skal derud og sove om aftenen.
Fremadrettet ved vi ikke så meget endnu. Vi venter på at tarmene blive lidt bedre til at arbejde med maden.
Jeg håber vi snart kan komme hjem, jeg er virkelig ved at få spat af at være her!
Følg endelig med på min blog, der er oftere opdatering end herinde.
Anmeld