Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan jeg putte min datter på fire måneder i flyverdragt, hue osv og lade hende sove i sin lift, der står i tremmesengen og så åbne vinduet? Må man overhovedet det? Er det for koldt en dag som i dag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maryjane skriver: Kan jeg putte min datter på fire måneder i flyverdragt, hue osv og lade hende sove i sin lift, der står i tremmesengen og så åbne vinduet? Må man overhovedet det? Er det for koldt en dag som i dag?
Det tror jeg ikke der sker noget ved Vi gjorde det da Oscar var lille
Mor til 2, snart 3 skriver: Et barn må sove ude ind til minus 10 grader. Så put du hende bare i liften godt pakket ind med vinduet åbent. Men ellers ville jeg mene du og sagtens kan putte hende ude..
Et barn må sove ude ind til minus 10 grader. Så put du hende bare i liften godt pakket ind med vinduet åbent. Men ellers ville jeg mene du og sagtens kan putte hende ude..
Ville også helst putte ude, men har ikke lige muligheden synes jeg.. Tak for svaret
morethanperfect skriver: Det tror jeg ikke der sker noget ved Vi gjorde det da Oscar var lille
Ok, tak
Jeg synes det lyder varmt at putte hende i flyverdragten, selvom vinduet er åbent (og det er koldt). Kan du ikke bare give hende lidt varmere tøj på end ellers. Flyverdragten lyder voldsomt indenfor.
Ja selvfølgelig kan du det, men ja pas på med hun ikke får det for varmt i flyverdragt..
Det kan du det gjorde vi også med daniel da han var lille vi havde heller ikke mulighed for han kunne sove ude så godt med tøj åben vinduet
Må man gerne, så længe de ik står i træk. Vh stine
Jeg har købt en fleece køredragt netop til at min datter kan sove indenfor med åben vindue, hun står også "lige under" vinduet så luften går lige ind på hende, og så har hun hue på Og dyne over sig - det er perfekt for hende :-) hun er 5 uger.. men det er selvf., også lidt individuelt - min datter er et varmt barn og holder godt på varmen pg mit vindue er sådan næsten helt åbent men evt gå ind og mærk dit barn i nakken, så kan di nemt mærke om tøjet skal lettes lidt - hellere for meget end for lidt tøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128