kan en plukve vare i et kvarter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg var lige oppe for at sende kæresten afsted, og lagde mærke til, min mave var helt hård.. Og det blev den altså ved med at være i 15-20minutter. Selvfølgelig har jeg ikke mærket efter hele tiden, men stort set, og jeg kunne også mærke samtrækningen.

Lige i slutningen niver det i underlivet, og så er der en "blød" pause, hvorefter maven igen bliver hård og det niver, tror det varer et minut ca..

Lige nu niver det i mit underliv, eller i hvert fald under navlen, men min mave er ikke hårdt..

Er det normalt ?

Tror I der er optræk til noget ? - Er i 36+, og de seneste par dage har jeg døjet med diarre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Moms

Jeg tror det var en uges tid før jeg fødte, at jeg havde en ret travl dag med indkøbstur, rengøring og madlavning. Der skrev jeg vist noget med, at jeg havde haft én lang plukvé hele dagen.

Det gik over ret hurtigt når jeg lagde mig på sofaen og slappede af.

Jeg havde ikke noget af det andet, du beskriver.

Jeg tror da sagtens, du kan se på det som livmoderen, der "træner", men det behøver slet ikke betyde, at du føder før tiden. Men omvendt er der heller ikke nogen der siger, at du når til termin  

Så lidt spænding er der trods alt!

Held og lykke med det hele!

Moms

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Jeg tror det var en uges tid før jeg fødte, at jeg havde en ret travl dag med indkøbstur, rengøring og madlavning. Der skrev jeg vist noget med, at jeg havde haft én lang plukvé hele dagen.

Det gik over ret hurtigt når jeg lagde mig på sofaen og slappede af.

Jeg havde ikke noget af det andet, du beskriver.

Jeg tror da sagtens, du kan se på det som livmoderen, der "træner", men det behøver slet ikke betyde, at du føder før tiden. Men omvendt er der heller ikke nogen der siger, at du når til termin  

Så lidt spænding er der trods alt!

Held og lykke med det hele!

Moms

Tak for dit svar

Altså, den blev ved selvom jeg slappede af.. Fik også en lang en da jeg gik på toilet i nat.. Og når jeg ikke laver andet end at stå op, så burde det vel ikke være overanstrængelse ?

Hehe, ja, det er skisme spændende

Den lille vokser heldigvis som h*n skal, og hjertelyden har igennem hele graviditeten været god, så jeg glæder mig bare.. Bare h*n har det godt

Tusinde tak

Anmeld

30. januar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja, jeg var lige oppe for at sende kæresten afsted, og lagde mærke til, min mave var helt hård.. Og det blev den altså ved med at være i 15-20minutter. Selvfølgelig har jeg ikke mærket efter hele tiden, men stort set, og jeg kunne også mærke samtrækningen.

Lige i slutningen niver det i underlivet, og så er der en "blød" pause, hvorefter maven igen bliver hård og det niver, tror det varer et minut ca..

Lige nu niver det i mit underliv, eller i hvert fald under navlen, men min mave er ikke hårdt..

Er det normalt ?

Tror I der er optræk til noget ? - Er i 36+, og de seneste par dage har jeg døjet med diarre..

Kunne godt tyde på at der er noget under opsejl. Jeg havde en underlig følelse i kroppen en slagt uro lørdag morgen. op af formiddagen fik jeg diarré.. Natten til søndag blev jeg ved med at have uro og niven i underlivet.. Søndag kl 23.16 fødte jeg (36+4).. Havde aldrig haft plukveer, så troede også det var det til at starte med.. Spændende hvad dit udvikler sig til

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kunne godt tyde på at der er noget under opsejl. Jeg havde en underlig følelse i kroppen en slagt uro lørdag morgen. op af formiddagen fik jeg diarré.. Natten til søndag blev jeg ved med at have uro og niven i underlivet.. Søndag kl 23.16 fødte jeg (36+4).. Havde aldrig haft plukveer, så troede også det var det til at starte med.. Spændende hvad dit udvikler sig til

Tak for dit svar

Jeg har gået med en fornemmelse i maven siden den 27. Men nu må vi se.. Troede i går at det vsr gået i sig selv igen, men så kom de lange 'plukveer' her i dag, så er godt nok spændt

Har været på hospitalet på det ene tidspunkt, hvor det viste sig jeg havde realle veer, selvom jeg troede det var plukveer, men ved slet ikke om det er det samme nu :b

Der er ikke nogen større komplikationer hvis barnet blover født nu vel ?

Min kærreste sagde i sjov da han tog afsted "ses på hospitalet"

Anmeld

31. januar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Jeg har gået med en fornemmelse i maven siden den 27. Men nu må vi se.. Troede i går at det vsr gået i sig selv igen, men så kom de lange 'plukveer' her i dag, så er godt nok spændt

Har været på hospitalet på det ene tidspunkt, hvor det viste sig jeg havde realle veer, selvom jeg troede det var plukveer, men ved slet ikke om det er det samme nu :b

Der er ikke nogen større komplikationer hvis barnet blover født nu vel ?

Min kærreste sagde i sjov da han tog afsted "ses på hospitalet"

Rigtig spændende om der sker noget lige nu! Nej du skal ikke være bange for at føde lidt for tidligt. Der var ingen problemer med William andet end han var lidt lille (men det var han under hele graviditeten), så han fik sonde de først 5 døgn

Held og lykke - Glæd dig til at blive mor!

Husk at updater!

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Rigtig spændende om der sker noget lige nu! Nej du skal ikke være bange for at føde lidt for tidligt. Der var ingen problemer med William andet end han var lidt lille (men det var han under hele graviditeten), så han fik sonde de først 5 døgn

Held og lykke - Glæd dig til at blive mor!

Husk at updater!

Der er -desværre- ikke sket noget.. Det var voldsomt hele dagen i går, men i dag slapper min livmoder i det mindste lidt af.. Det var virkelig ved at gøre mig skør til sidst Blev tjekket af en jordemoder, men jeg havde ikke åbnet mig eller noget, så hun mente, det måtte være fordi den lille satte sig bedre fast.. Jeg ender sgu nok med at gå over tid

Godt at høre, den lille vil kunne klare sig, hvis h*n kommer ud nu. Det er betryggende at vide Tak for dine svar

Jeg glæder mig vildt til at blive mor Er faktisk ved at blive ret utålmodig

forresten er jeg "Drømme"... Var anonym i går, fordi jeg ikke ønskede nogen, jeg kendte, skulle vide noget, hvis fødslen gik igang

Anmeld

2. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Der er -desværre- ikke sket noget.. Det var voldsomt hele dagen i går, men i dag slapper min livmoder i det mindste lidt af.. Det var virkelig ved at gøre mig skør til sidst Blev tjekket af en jordemoder, men jeg havde ikke åbnet mig eller noget, så hun mente, det måtte være fordi den lille satte sig bedre fast.. Jeg ender sgu nok med at gå over tid

Godt at høre, den lille vil kunne klare sig, hvis h*n kommer ud nu. Det er betryggende at vide Tak for dine svar

Jeg glæder mig vildt til at blive mor Er faktisk ved at blive ret utålmodig

forresten er jeg "Drømme"... Var anonym i går, fordi jeg ikke ønskede nogen, jeg kendte, skulle vide noget, hvis fødslen gik igang

Hej Drømme

Kan godt forstå hvis du er ved at være utålmodig, men nu går der heller ikke mange uger så har du din guldklump i armene! Held og lykke med det hele!

Anmeld

2. februar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Er det normalt ?

Den sidste måneds tid inden jeg fødte havde jeg plukveer når jeg rejste mig fra sengen, og de varede også tit i rigtig lang tid. Bare slap af og lad være med at fremprovokere dem - det hjælper alligevel ikke, jeg har prøvet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.