Goddag til alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Mommylove

Hej alle sammen.
Jeg ved ikke om det er noget man gør, men eftersom jeg er ny og ikke bare, pludselig, vil springe frem i evt debatter, jamen så vil jeg da lige hilse på.
Jeg er en mor, til snart 2 skønne piger Den ene er 6 år og nr 2 er inde i min lille babybolig, terminen er den 23 marts Jeg bor i sydjylland sammen med manden/forlovede... Er forresten 25 år.. Han er ikke bio far til den store, men han har været en del af vores liv de sidste 5 år.. Vi har haft en ret hård kamp om at blive forældre til denne kommende pige men efter 3 år og utallige ma'er lykkedes det os endelig.
Det var lidt om mig.. Vil i vide mere så spørg bare
Fortsæt rigtig god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

livhemdrup

Mommylove skriver:

Hej alle sammen.
Jeg ved ikke om det er noget man gør, men eftersom jeg er ny og ikke bare, pludselig, vil springe frem i evt debatter, jamen så vil jeg da lige hilse på.
Jeg er en mor, til snart 2 skønne piger Den ene er 6 år og nr 2 er inde i min lille babybolig, terminen er den 23 marts Jeg bor i sydjylland sammen med manden/forlovede... Er forresten 25 år.. Han er ikke bio far til den store, men han har været en del af vores liv de sidste 5 år.. Vi har haft en ret hård kamp om at blive forældre til denne kommende pige men efter 3 år og utallige ma'er lykkedes det os endelig.
Det var lidt om mig.. Vil i vide mere så spørg bare
Fortsæt rigtig god dag..

Velkommen til denne skønne side. Pas på man bliver hurtigt afhængig af den

Anmeld

30. januar 2012

Mommylove

Det er jo en positiv ting jeg går på barsel, ssåå tror nok jeg er en af de der hurtigt falder i "afhængigheden"..

Anmeld

30. januar 2012

B&J

velkomme til denne dejlige side og hvor er det fantastisk for jer i skal have en lille ny når det har været sådan en kamp

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Velkommen til.. Og som de andre siger pas på det er stærkt vane dannede

Anmeld

30. januar 2012

Dot D

Velkommen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.