Starte op selvstændig - kager.. (kager på bestilling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Nogen der ved noget?
Jeg elsker lave kager og overvejer starte op med bestillinger med en veninde.. kunne være fedt at åbne sit eget en dag..
Nogle der kender hygiejne krav når det er kager på bestilling, hvornår skal der betales skat.. osv osv..
Kan man leje godkendt køkken.. ja al viden modtages med kys hånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Drømme

Du skal i hvert fald have et hygiejnecertifikat, mere ved jeg ikke

Anmeld

29. januar 2012

Dot D

Du skal altid betale skat.... Men kan vente med at moms registrere dig til du sælger for et vis beløb om året. Jeg vil dog sige, at når du skriver som du gør, så skal du/I nok regne med at moms registrere jer fra start, for det lyder lidt som en forretning, og så kommer det vist af sig selv

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Du skal altid betale skat.... Men kan vente med at moms registrere dig til du sælger for et vis beløb om året. Jeg vil dog sige, at når du skriver som du gør, så skal du/I nok regne med at moms registrere jer fra start, for det lyder lidt som en forretning, og så kommer det vist af sig selv

Ja men jeg mener at det først er ved de 50000 kr.. og der skal jo laves en del kager.. vi vil ikke starte butik op før vi finder ud af om der er marked for det.. men jeg tør ikke gå i gang med bestillingerne før jeg ved hvad jeg må og ikke må.. man skal vel have egnet køkken??
Lejer du dig ind et sted og laver de kager du får på bestilling?? Eller?
Skal man betale skat af det hvis man laver kager som du gør?? Ej vidste jeg ikke.....

Anmeld

30. januar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Nogen der ved noget?
Jeg elsker lave kager og overvejer starte op med bestillinger med en veninde.. kunne være fedt at åbne sit eget en dag..
Nogle der kender hygiejne krav når det er kager på bestilling, hvornår skal der betales skat.. osv osv..
Kan man leje godkendt køkken.. ja al viden modtages med kys hånd..

Du kan altid kontakte dit erhvervskontor i den kommune hvor du bor - de kan informere dig om saadan noget. Du ringer bare til din kommune og sporger efter dem...

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Du kan altid kontakte dit erhvervskontor i den kommune hvor du bor - de kan informere dig om saadan noget. Du ringer bare til din kommune og sporger efter dem...

Nå ok.. det må jeg lige prøve! Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.