Net shopping

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

sofies

Hvad er jeres yngnings net butikker ... Og er de mere udsalg tilbage ?? Mangler stadig lidt tøj til min søn, men syntes det tynde lidt ud i de smate udsalgsvaer. Ha shoppet meget her littlemonkey.dk og der er stadig en meget tøj som er fedt og billigt.

Men ellers syntes jeg det begynder at se ud som om det er det de ikke kan sælge som er tilbage. Har i nogen gode ideer til mig  Jeg mangle en sej elefant hue og jeg er ikke så meget til småfolk el molo ihvetfald ikke deres klassiske pint. Men det må godt være lidt sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Fenja09

Nu handler jeg ikke så meget på nettet, men har du prøvet inde på Idat´s hjemmeside, de har i hvert fald stadig tilbud

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

sofies

Takker De havde faktisk også en sej ellefant hue som var rigtig billig, men desværre ikke flere i min søns størrelse typisk - Men det kan være jeg skal se lidt mere derinde

Anmeld

31. januar 2012

Berit P

Hejsa

Jamen der er da sikkert mange som skal af med de sidste efterårs og vinter ting selvom sneen nu først er kommet og jeg er da sikker på at du kan finde noget fint.

Du nævner selv www.littlemonkey.dk hvor jeg også har handlet her i det nye år og har fået nogle fine ting til min nu snart store knægt på lidt over 2 år (de vokser aaalt for hurtigt ) og ellers har jeg købt lidt hos smartkids.dk og name it...

Shop till you drop hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.