Basson barnevogn + tilbehør sælges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.309 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

siw84

Har en Basson barnevogn som vi gerne vil af med da det kommer til at gå 2 års tid før vi skal have den næste og synes det ville være super ærgeligt den blev ødelagt af og stå så længe i vores skur.

den er 3 år gammel og fejler intet og kører rigtig godt.

Der følger: Lift + 5 cm madras, 5 cm madras til vogn med lagen, sele, regnslag, insektnet, 2 topmadrasser til lift og 1 til vogn.

Der er en smule rust på stellet qqnede ved kurven. indstilbart styr. og der følger 2 ekstra slanger med til hjulene. Der er en lomme i kalachen som bla. kan bruges til babyalarm.

Sælges for 1500 kr

men giv gerne bud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

siw84

4. februar 2012

KM78

Hvad er liggemålet og hvor bor du henne?

Anmeld

4. februar 2012

KM78

Tjekkede lige din profil og så at du bor i Hvidovre.

Men alt efter liggemålet og hvis du har tålmodighed, så kommer jeg til København i april, så...

Anmeld

5. februar 2012

Louisesam

siw84 skriver:

Har en Basson barnevogn som vi gerne vil af med da det kommer til at gå 2 års tid før vi skal have den næste og synes det ville være super ærgeligt den blev ødelagt af og stå så længe i vores skur.

den er 3 år gammel og fejler intet og kører rigtig godt.

Der følger: Lift + 5 cm madras, 5 cm madras til vogn med lagen, sele, regnslag, insektnet, 2 topmadrasser til lift og 1 til vogn.

Der er en smule rust på stellet qqnede ved kurven. indstilbart styr. og der følger 2 ekstra slanger med til hjulene. Der er en lomme i kalachen som bla. kan bruges til babyalarm.

Sælges for 1500 kr

men giv gerne bud

Liggemål? Model? Nypris?

Anmeld

7. februar 2012

siw84

KM78 skriver:

Tjekkede lige din profil og så at du bor i Hvidovre.

Men alt efter liggemålet og hvis du har tålmodighed, så kommer jeg til København i april, så...

Liggemålet er 97 cm.. Der kommer nogen og kigger på den i næste uge men vil gerne lige skrive til dig hvis de ik køber den.. du kan godt komme og se på den til april så men kan ikke holde den hvis der kommer kommer andre interesserede inden da.

Anmeld

13. februar 2012

KM78

Hej.

Har ikke kunnet logge ind i baby.dk hele ugen, men tak for svaret. Sælg du bare barnevognene til den første interesserede der vi lkøbe den. En af mine bekendte vil sælg mig sin.

KM78

Anmeld

23. februar 2012

siw84

Solgt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.