Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... vi skal bruge pladsen til et legeværelse, så derfor skal vi af med en af vores gæstesenge. Den måler 140x200 og er ganske udemærket.
Bor omkring viborgområdet og skal selvfølgelig hentes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JonTri skriver: ... vi skal bruge pladsen til et legeværelse, så derfor skal vi af med en af vores gæstesenge. Den måler 140x200 og er ganske udemærket. Bor omkring viborgområdet og skal selvfølgelig hentes
Er det muligt at se nogle billeder af den?
hvor gammel er den, og hvilken tilstand er den i? har du evt nogle billeder af den?
Den er omkring 10 år gammen. Det er en blå boksmadras med topmadras. Billeder skal MMS,triennale vist ik kan uploade billeder herinde, fra Tlf:-).
kunne godt være interesseret. snakker lige med frank
nettemor skriver: kunne godt være interesseret. snakker lige med frank
tænkte mig ikke lige om. hvis det er èn madras så kan den slet ikke gå op på loftet her..
nettemor skriver: tænkte mig ikke lige om. hvis det er èn madras så kan den slet ikke gå op på loftet her..
Det er det godt nok... Sig til hvis du kender nogen
JonTri skriver: Det er det godt nok... Sig til hvis du kender nogen
skal jeg nok lige... kan lige forhører mig ved familien..
JonTri skriver: Den er omkring 10 år gammen. Det er en blå boksmadras med topmadras. Billeder skal MMS,triennale vist ik kan uploade billeder herinde, fra Tlf:-).
Du må gerne sende til mig på 28303980
DortheSimonsen skriver: Du må gerne sende til mig på 28303980
Skal nok få set på det... arbejder de næste par dage, så skal jeg nok lige få taget lidt billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128