Hej. Jeg har også haft meget dominerende svigerforældre, og det er jo træls. Desværre er de jo en del af ens elskedes liv, og en del som han sjældent har lyst til at skille sig af med.
Hvis min kæreste havde kaldt mig et røvhul foran alle, så havde min far helt sikkert også trukket ham til side, og bedt ham holde kammer-tonen. Hvilket jeg helt ærligt synes er okay. Det er SUPER ubehageligt at folk skændtes/kalder hinanden den slags ting når der er andre uvedkommende tilstede.
...og det er jo det dine svigerforældre er. Uvedkommende over for jeres skænderier/parforhold. Så hvis de ikke skal blande sig, skal du måske ikke "servere" skænderier/problemer på et sølvfad til dem.
Hvis du er så dårlig du ikke vil afsted, så hold dig til dit nej. Tag ikke med. Det lyder også til du har nogle problemer med at sige fra over for kæresten. Og hvis du bliver rasende på ham, så vent med at skælde ud til at i kommer hjem, i privaten!!!!!
Naturligvis bliver du sur når han drikker, når han har lovet at køre hjem. Det kan jeg da sagtens forstå. Men altså.... Det hjælper bare ikke at råbe af ham, overfor nysgerrige svigerforældre der blander sig.
Sååååå.... mit råd herfra må være at du ikke skal give dine svigerforældre noget at blande sig i. Hold jeres små diskussioner og uenigheder for jer selv derhjemme. Så har de ikke noget at blande sig i. Man kan desværre ikke skifte dem ud!! Så er det bedre at lære at leve med dem.
Knus
Anmeld