Ihh min store store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Diana...

Han blive SÅ stor altså! 

Her til aften skulle ungerne i bad, Nadia kom først mens mig og Lucas sidder og kikker. Da det så bliver Lucas tur smider han tøjet stiller sig hen og venter til der fyldt vand op, han tisser så på gulvet og vi siger så til ham at næste gang kunne han jo sige det til mor og han kunne komme op på toilettet og tisse ja ja mor siger han bare 

Nå men han kommer så i bad op og får ble og nat tøj på og render så lige rund og leger lidt mens jeg lige hænger tøj op. Så råber han så MOR jeg har lavet pu (han plejer aldrig at fortæller når han har lavet pu og indrømmer det heller ikke hvis vi spørg) så jeg blev jo mega stolt over han selv kom og fortalte det og sagde så jamen så skal vi da ha skiftet bleen! 

Neejjj mor mig lave pu her ude og han løber ud til toilettet og løfter brættet og vil op og lave pu ihh hvor jeg skynde mig ud og hjalp ham af med tøj og ble og sørme ja om han så ikke kommer op og sidde og laver en pu  

Hold nu op hvor er jeg stolt he he han har alle dage været så bange for toilettet, potte og toilet bræt så vi havde faktisk pakket det væk også kommer han bare her til aften og laver en puu ihhh  

Griner han var så stolt at vi alle skulle se den så vi stod alle med hovederne i toilettet griner 

Og han fortalte så stolt bagefter at i morgen ville han altså lave pu i børnehaven 

Knus Diana der har nydt en dejlig sne weekend. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

MoarViborg

Ej nu så jeg lige denne her, fordi jeg besøgte din profil!! Hvor er han da sej!!!!

Hvordan er det så gået efterfølgende??

Maya er stadig dybt afhængig af sin ble - hun vil overhovedet ikke tale om noget som helst der har med potte eller toilet at gøre! Så jeg venter vist bare på lidt varmere vejr her om en måned eller 2, og tager det så op igen (Med mindre hun pludselig selv siger noget ligesom Lucas)!

Håber ellers I har det rigtig godt!

Anmeld

11. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også først set nu, at du har skrevet.

Hvor er det bare flot af Lucas - store dreng. Hvordan er det gået efterfølgende?

Lina tisser nogen gange på toilettet, men hun begynder, at græde når vi spørger om hun skal stoppe med bleen. Hun er overhoved ikke klar endnu. Vi venter også til det bliver lidt varmere i vejret - selvom der nok går lidt længere tid end på Malta

Anmeld

12. februar 2012

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

Jeg har også først set nu, at du har skrevet.

Hvor er det bare flot af Lucas - store dreng. Hvordan er det gået efterfølgende?

Lina tisser nogen gange på toilettet, men hun begynder, at græde når vi spørger om hun skal stoppe med bleen. Hun er overhoved ikke klar endnu. Vi venter også til det bliver lidt varmere i vejret - selvom der nok går lidt længere tid end på Malta

Så dejligt med en "artsfælle" når det gælder pottetræning! Er ved at være så frustreret over tilsyneladende at være den eneste hernede med en pige på 3 år der bruger ble (Og ved godt at børn er forskellige osv.)- men en af mine veninder er ved at gå fuldstændig ud af sit gode skind over at hendes datter på 2 år og 2 måneder ikke er pottetrænet som de andre i hendes gruppe i vuggestuen

Men altså vil under ingen omstændigheder tvinge Maya, hvis hun virkelig ikke har lyst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.