Han blive SÅ stor altså!
Her til aften skulle ungerne i bad, Nadia kom først mens mig og Lucas sidder og kikker. Da det så bliver Lucas tur smider han tøjet stiller sig hen og venter til der fyldt vand op, han tisser så på gulvet og vi siger så til ham at næste gang kunne han jo sige det til mor og han kunne komme op på toilettet og tisse ja ja mor siger han bare
.
Nå men han kommer så i bad op og får ble og nat tøj på og render så lige rund og leger lidt mens jeg lige hænger tøj op. Så råber han så MOR jeg har lavet pu (han plejer aldrig at fortæller når han har lavet pu og indrømmer det heller ikke hvis vi spørg) så jeg blev jo mega stolt over han selv kom og fortalte det og sagde så jamen så skal vi da ha skiftet bleen!
Neejjj mor mig lave pu her ude og han løber ud til toilettet og løfter brættet og vil op og lave pu ihh hvor jeg skynde mig ud og hjalp ham af med tøj og ble og sørme ja om han så ikke kommer op og sidde og laver en pu
Hold nu op hvor er jeg stolt he he han har alle dage været så bange for toilettet, potte og toilet bræt så vi havde faktisk pakket det væk også kommer han bare her til aften og laver en puu ihhh 

Griner han var så stolt at vi alle skulle se den så vi stod alle med hovederne i toilettet griner 
Og han fortalte så stolt bagefter at i morgen ville han altså lave pu i børnehaven 
Knus Diana der har nydt en dejlig sne weekend.
Anmeld