Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissBee skriver: ihh det var sødt sagt... men du kan jo heldigvis kigge på dine skønne twins og være glad
ihh det var sødt sagt... men du kan jo heldigvis kigge på dine skønne twins og være glad
Nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissBee skriver: er sikker på et enkelt barn er lige så fantastisk
er sikker på et enkelt barn er lige så fantastisk
Ja, det er jeg også sikker på. Men har drømt om tvillinger siden jeg var 15, og drømmen har ikkeændret sig. Ville ikke elske min søn mindre hvis jeg fik tvillinger.
Aprilmor11 skriver: Ja, det er jeg også sikker på. Men har drømt om tvillinger siden jeg var 15, og drømmen har ikkeændret sig. Ville ikke elske min søn mindre hvis jeg fik tvillinger.
jeg drømte også meget om det som mindre da jeg følte det ville være såå perfekt.. så mødte jeg min kæreste og har ikke tænkt på det i 2-3 år... hihi værsgo tvillinger i mavsen hahahhaah
Kofoed. skriver: smukt
smukt
tak
hvor er du smuk gravid....
Oliver&Troia <3 skriver: hvor er du smuk gravid....
ihh mange tak!!!!
MissBee skriver: jeg drømte også meget om det som mindre da jeg følte det ville være såå perfekt.. så mødte jeg min kæreste og har ikke tænkt på det i 2-3 år... hihi værsgo tvillinger i mavsen hahahhaah
Måske jeg skulle prøve ikke at tænke over det, når jeg finder mig en mand
Aprilmor11 skriver: Måske jeg skulle prøve ikke at tænke over det, når jeg finder mig en mand
der står faktisk i min tvillingebog at hyppigheden af sex omkring æl kan være med til at give tveæggede tvillinger og de fleste naturlige tveæggede og kommer det første halve år af ægteskabet
sikke en fin mave du er jo virkelig køn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128