Hjælp til ønsker 1 års

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Pinkrose

Hej søde mødregruppe håber i alle har det godt

Jeg ville hører om i kunne hjælpe mig lidt med nogle gave ønsker er helt blank ang hvad Sophia skal ønske sig til siN 1 års fødselsdag . 

Så hvis i har nogle gode forslag må i meget gerne skrive dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Maja88

jeg kigger lige med her..

Anmeld

31. januar 2012

DK

Richard fik mange biler som han var vildt glad for, men ved ikke om det lige fanger hos jer

Ellers fik han:

Tøj, og blandt andet penge til en forårsjakke

Duplo klodser (en kasse med alfabet-klodser og en pige og kat, plus Cars. Jeg ved man kan få fine klodser med bondegård eller zoo også. Richard er meget glad for hans og bruger lang tid på at flytte rundt på klodserne, stable dem, smide med dem og samle dem op igen, osv).

Playmobil 123. HELT genialt playmobil for de mindre børn. Richard kan virkelig finde ud af at lege med det, og få menneskerne til at sidde i ex. bilen og komme det tilbehør der er med til af og på osv. Det er desuden robust. Man kan få ALT MULIGT playmobil 123.

Et fastelavnskostume. Så slipper du selv for at købe/lave selv

En trillebør til haven til sommer (duer også til piger!)

Bolde (såååå sjauv når vi gider trille/kravle efter dem!)

Penge (lidt kedeligt for knægten men skønt for forældrene)

Jeg ville ønske han havde fået/vi havde ønsket os:

En kasse til alt det der lego/playmobil 123 (har nu selv købt lækker robust filtkasse det kan være i)

Et gitter mere (ud til køkkenet, har opgivet at holde styr på knægten derude, nu kommer han om på den anden side af hegnet).

Begyndersko/bundgårds de der indendørs hjemmesko-agtige-sko. (var det ikke jer der allerede havde sådan nogen?)

Det var vist det. Rigtig god fødselsdag!

Hov, Jeg kan fortælle at Kirstine var så glad for en lille "begynder"-dukkevogn og en dukke hun fik til sin 1 års fødselsdag. Den hedder stadig bare "gukke" idag herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.