ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

HopinWishin

Hvornår begyndte I med at gå med ventetøj?...

Jeg er kun i 13. uge, men sys allerede mine bukser srammer...

Men det er da alt for tidligt med ventebukser?.. Jeg mener, skal man ik ha en rigtig mave før man går over til ventebukser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Kay

jeg har haft så meget luft i maven siden uge 7+2 at jeg ikke kunne være i mine egne bukser... så jeg købte vente bukser og har gået med siden... har stadig meget luft i maven nu 12+3...

Anmeld

29. januar 2012

Ciss

Første gang uge 15, anden gang uge 12.

Ingen af gangene har maven været særlig synlig, før jeg måtte skifte. Det er mere fordi, maven ikke længere er "elastisk" men bliver ganske hård. Dermed er det ubehageligt at have normal bukselinning strammende om maven.

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang hoppede jeg i bukserne helt fra uge 15. Denne gang også fra uge 15, nogle dage. Går i uge 18 på tirsdag og ka stort set stadig passe alle mine normale bukser, så dem går jeg i når jeg har fri. På arbejde har jeg mine ventebukser på altid, da maven godt ka føles lidt større efter aftensmaden. ( arbejder en del aftener ) 

Tror det svinger meget fra person til person! Vh stine

Anmeld

29. januar 2012

Clisolka

HopinWishin skriver:

Hvornår begyndte I med at gå med ventetøj?...

Jeg er kun i 13. uge, men sys allerede mine bukser srammer...

Men det er da alt for tidligt med ventebukser?.. Jeg mener, skal man ik ha en rigtig mave før man går over til ventebukser?

Jeg hoppede i ventebukserne i uge 11. Jeg kunne sagtens have mine egne bukser på indtal da, men hold op det var mega ubehageligt 

Anmeld

29. januar 2012

HopinWishin

Okay.. lyder til det er meget forskelligt, men jeg alligevel ikke er den eneste =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.