Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super sødt UNIKKE sæt bestående af
Tunika str 92/98 - lavet i bomuldsstof
Berberbukser str 98 - lavet i babyfløjl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: Hvor er det fint. Kan ikke helt se om det er noget du sælger? hvis du gør, sælges blusen så for sig selv, og hvad er din pris?
Hvor er det fint. Kan ikke helt se om det er noget du sælger? hvis du gør, sælges blusen så for sig selv, og hvad er din pris?
jo det er et sæt som er tilsalg , men det sælges desværre kun samlet
bullerbassen skriver: jo det er et sæt som er tilsalg , men det sælges desværre kun samlet
Malli skriver: Hvad er prisen samlet?
Hvad er prisen samlet?
prisen er 300 kr
hvis du beslutter at lave en ugletunika kunne jeg godt være interesseret i den i 92
bullerbassen skriver: prisen er 300 kr
Zette skriver: hvis du beslutter at lave en ugletunika kunne jeg godt være interesseret i den i 92
Hejsa
Er ved at lave et sæt i str 92 ..
Kan sagtens lave tunika str 92 dog ikke af dette stof for har brugt hver en stump
Malli skriver: Okay hvis du laver en tunnika i 98 på et tidspunkt i samme stof, er j eg meget interesseret
Okay hvis du laver en tunnika i 98 på et tidspunkt i samme stof, er j eg meget interesseret
Har desværre ikke mere af stoffet tilbage Syntes det er synd og splitte det op.
bullerbassen skriver: Hejsa Er ved at lave et sæt i str 92 .. Kan sagtens lave tunika str 92 dog ikke af dette stof for har brugt hver en stump
ok er kun interesseret i det stof
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128