Nyt eller brugt !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Mogensen&Peanot

Hej alle sammen ..

Jeg er en pige på 21 der er i den heldige situation at skulle være mor ... vi blir en dejlig lille familie på 2 !  jeg ønsker uddannelse som pædagog og er derfor igang med de nødvendige HF fag ... nu er det jo bare sådan at su'en ikke stiger - lii som fx: kontanthjælpen ... men det er mit valg alligevel at ta uddannelsen frem for pengene ..

Jeg kigger meget rundt efter gode tilbud og røverkøb forskellige steder på nettet og i min hverdag - MEN mit spørgsmål til jer er så hvad ville i gøre , hvis burgettet var meget presset ..

Ville i købe god kvalitet  , brugt - til billige penge ?? (fx: ting fra babysam på DBA el. GG )

eller

Ville i købe billige og nye ting i OK kvalitet ?? ( fx: Ikea ) 

Håber på svar !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

eliasogmor

Mogensen&Peanot skriver:

Hej alle sammen ..

Jeg er en pige på 21 der er i den heldige situation at skulle være mor ... vi blir en dejlig lille familie på 2 !  jeg ønsker uddannelse som pædagog og er derfor igang med de nødvendige HF fag ... nu er det jo bare sådan at su'en ikke stiger - lii som fx: kontanthjælpen ... men det er mit valg alligevel at ta uddannelsen frem for pengene ..

Jeg kigger meget rundt efter gode tilbud og røverkøb forskellige steder på nettet og i min hverdag - MEN mit spørgsmål til jer er så hvad ville i gøre , hvis burgettet var meget presset ..

Ville i købe god kvalitet  , brugt - til billige penge ?? (fx: ting fra babysam på DBA el. GG )

eller

Håber på svar !

jeg har en god blanding.. men jeg vil til enhver tid købe kvalitet til billige penge , så fremt at det stadig er pænt... altså brugt.....i stedet for billiger eog måske ikke helt så god kvalitet...

Anmeld

29. januar 2012

Mogensen&Peanot

mange tak for dit svar ..

kigger også tilbud , såå jeg ka få det meste i super kvalitet til små penge ... : nu er jeg 19+0 idag , såå kan man godt begynde at købe de større ting ..

Anmeld

30. januar 2012

eliasogmor

Mogensen&Peanot skriver:

mange tak for dit svar ..

kigger også tilbud , såå jeg ka få det meste i super kvalitet til små penge ... : nu er jeg 19+0 idag , såå kan man godt begynde at købe de større ting ..

ti hi.. de store ting er for længst købt her.....

Anmeld

30. januar 2012

Team Putte

Klart hellere brugt og god kvalitet end billigt og nyt

Vi har oz et godt mix her for man kan nemt købe sig fattig hvis man skal købe alt nyt og til fuld pris

Og så kan man da få dobbelt su som forsørger? Men det er selvfølgelig først når man HAR født og ik mens man venter sig og skal købe ind til baby

Anmeld

30. januar 2012

lio

Vi mix'er herhjemme, nogle ting arver vi eller køber brugt og andre ting køber vi fra nyt. Det afhænger af om jeg synes kvalitet er vigtigt, f.eks. barnevogn købte vi ikke en der var billig, men gik efter kvalitet, noget tøj som body'er synes ikke at kvalitet er vigtigt, der køber vi billige fra bilka og har fået en masse brugt.

Anmeld

30. januar 2012

pemiro

Mogensen&Peanot skriver:

Hej alle sammen ..

eller

Håber på svar !

Vi har købt en del brugt og en del nyt på udsalg her i januar så vi har fået lidt nyt også.. Og så har vi sparet over 50%

Vi er begge på su, så her tænker vi meget over at købe gode brugte ting til billige penge

Anmeld

31. januar 2012

DitteMarie

Vi sparede på fx. Alarmer og autostol, men det viste sig at være dumt, så har siden købt nyt i god kvalitet. Vi købte også lidt tøj til den 1. I Bilka, så ringe kvalitet, det røg hurtigt til genbrug- vil hellere købe lidt og lækkert- gerne på udsalg

Anmeld

31. januar 2012

LilleLene

Mogensen&Peanot skriver:

Hej alle sammen ..

eller

Håber på svar !

Det man kunne få billigst til den bedste kvalitet

Så hellere lige smide 100 kr mere i, og så få noget kvalitet

Men det skal så også lige siges, at der intet i vejen er med IKEA

Anmeld

1. februar 2012

Mogensen&Peanot

mange mange tak for alle de gode svar !! det er rart at vide jeg ikke er den eneste der køber brugt til mit barn .. de fleste jeg kender køber nemlig kun nyt og fint - fordi de har råd og der hurtigt kommer noget ''jeg har mest'' over det at få barn ..

men super dejlige svar og jeg er klart blevet klogere på hvad jeg vil købe !

kender nogle a jer www.Flip-flap.dk ?? :I hvis , hvad er såå jeres vurdering a kvalitet ? og hvad synes i om prisen ..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.