Erfaring med PhilipsAvent Dect- 505 babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Babydreams

Er der nogle der har den, eller kender nogle det har haft den, som kan anbefale den?

Mvh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Dia

Jeg ved ikke, om det lige præcis er den model, men vi har haft en af det mærke, og vi endte med at købe en anden, fordi vil ikke syntes, at den var god. Den er stor og klodset og ikke særlig lydfølsom, og så udsender den vist også falige stråler, har jeg hørt... Har derimod en veninde, der har en magen til, som hun er glad for. Vi har nu købt SuperNova D7, og den kan klart anbefales

Anmeld

30. januar 2012

Babydreams

Dia skriver:

Jeg ved ikke, om det lige præcis er den model, men vi har haft en af det mærke, og vi endte med at købe en anden, fordi vil ikke syntes, at den var god. Den er stor og klodset og ikke særlig lydfølsom, og så udsender den vist også falige stråler, har jeg hørt... Har derimod en veninde, der har en magen til, som hun er glad for. Vi har nu købt SuperNova D7, og den kan klart anbefales

Årh, men det fordi inde på wupti står der at det er en nyere model, men vil da ikke købe den hvis den udsender faglige stråler

Har også hørt mange har sagt super Nova er så gode, men syntes også 1200 kroner er mange penge, når jeg ikke ved hvor meget jeg egentlig kommer til at bruge den..

Men i sidste ende, ender det nok med jeg også købet den der super Nova

Mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.