Erfaring med super nova babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Vil kunne høre fra dem der faktisk har prøvet dem, ikke dem som kun har prøvet de billige og pr. princip har et problem med dyre babyalarmer

Hvad er jeres erfaring med denne babyalarm? Overvejer at anskaffe en. Det tiltaler mig meget med den lange rækkevidde, så kan jeg bl.a. gå i vaskekælderen. Derudover tiltaler det mig med de mange kanaler samt temperaturmåleren og en ordentlig batteriindikator + ladestation.

Pt. har vi den billige fra Ikea, og den fungerer ok, men ikke fantastisk. Rækkevidden er ret dårlig, og vi har et par gange oplevet at de pludselig ikke virkede trods de var inde for rækkevidde og havde fint med batteri på.

Hvad har i af erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

regalprime

Jeg har et par til min pige, og vi er super glade for dem Netop det med de mange kanaler. Jeg bøvlede med på et tidspunkt at den "mistede" signal, og gik derfor ind med dem, men det var fordi jeg kørte på den mest brugte signal så de blev forstyrret af andres. Men jeg har siden kørt på b13 kanalen og har INTET problem haft siden. Vi er super glade for dem, og der kan jo tændes så de vibrer hvis man feks er bange for ikk at vågne om natten osv. Det er super smart. Vores dp mor bruger dem hele ugen og vi i weekenden og lader dem hver søndag nat Så kan kun anbefale dem

Anmeld

29. januar 2012

Lærke20.08.2011

også kun gode erfaringer herfra, vi er rigtig glad for vores og bruger dem hver dag i barnevognen, den opfanger alt og det skal man lige lære, feks hvis hun drejerhovedet og dynen så knitre så lyser den indenfor eller hvis vi får gæster så går bilmotor også i alarmen så den er ret følsom men det kan du selv justere jo og så kan jeg godt li at den lyser, sådan at man kan skrue ned hvis man er i byen og så bare hold øje med om der kommer lys i alarmen - super babyalarm synes jeg :-)

Anmeld

29. januar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg har været meget glade for mine, men husk hvis de ikke skal bruges et stykke tid, så skal batterierne ud... ellers kan de ikke holde batteritid særlig længe...

Anmeld

29. januar 2012

vitapigen

Hejsa

Nu ved jeg godt at det er Super Nova du er meget interesseret i, men jeg har lige købt Neonate (den med display) og den kan alt det som Super Nova kan og så er den meget smartere efter min mening Neonate har længere rækkevide end Super Nova og det er da et ekstra plus Og så er den på tilbud til under 1000 kr i Elgiganten fra i morgen, så du spare også over 300 kr

Skriver kun det her fordi jeg er mega glad for min, og alle i min mødregruppe har Super nova og de går hele tiden i hinandens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.