Nitz - <3 David skriver:
Sikke en oplevelse at komme fra start med.. Øvøv.. Men super godt at der er styr på det.. og at i slap for en masse behandling osv..
Ja det der amning er ikke altid det nemmeste at få gang i.. Da vi kom hjem fra sygehuset forsvandt mit mælk stort set fra en dag til den anden.. Jeg kæmpede hele natten med at få ham mættet.. og han kunne bare blive ved med at sutte.. Og til sidst måtte jeg rive en flaske mælk op af fryseren og gi ham flaske.. jeg prøvede et par dage at malke ud for at få mælken igang igen... Men opgav ret hurtigt.. - En god mor sidder jo ik i brysterne.. Bare han får noget at spise.. Det er det vigtigste.. 
Håber i har det godt og lyder den lille fyr 
Ja jeg har også gjort op med mig selv at amning ikke er alt i verdenen når man bliver mor. Men sygehusene (ihvertfald det jeg har født på) går ekstremt meget op i amning, så synes faktisk, at det var svært at sige til dem, at jeg ikke ville. Det er jo også det bedste, men jeg ville bare ikke for hver en pris.
Da vi blev indlagt på børneafdelingen kom vi heldigvis i hænderne på en fantastisk sygeplejerske som, tror jeg, godt kunne se på mig at jeg ikke følte for det. Hun sagde meget kort og kontant til mig "han skal have mad NU - enten ammer du eller også finder jeg en flaske" Det var bare lige hvad jeg havde brug for, at der var en der sagde til mig
Anmeld